• Barbaboo

Fragmin & progesteron funkade inte!

3.e missfallet på mindre än 1 år, jag är sååååå less just nu.

Första gången jag använt fragmin & prog och det verkar inte fungera för mig i alla fall.. Skulle varit i 6+3 idag och hinnsäcken var otydlig, slemhinnan var 14 mm och Hcg mätte ENDAST 68.
    Jag blödde lite förra helgen och tydligen var det missfallet, allt har inte kommit ut ännu. Läkaren har inte konstaterat missfall ännu, men hon hade heller inte fått provsvaret på hcg, men jag ringde och kollade.

Grejjen är att läkaren ansåg att jag skulle fortsätta med fragmin & prog till återbesöket på torsdag, men jag vill inte hindra kroppen mer, jag vill ut med det som ska ut och bli fri.

Progesteronet gör ju att kroppen tror att den är gravid.. jag VET att jag inte är det.. Skjukt jobbigt att gå i denna dvala till torsdag :(

Hur skulle ni göra?

• Svar på tråden Fragmin & progesteron funkade inte!
  • villsågärna38

Jätteledsen för din skull. Usch va jobbigt! Om du inte testat prednisolon så kanske det kan vara något för dig framöver, ett litet tips bara. Många med upprepade missfall behöver både progsteron, fragmin och prednisolon som är ett cortison. I vissa fall kan det vara ett för aktivt immunförsvar som gör att man får mf. Kramar och lycka till

Life goes on...
  • Barbaboo

Tack, jag har läst om prednisolon så jag ska försöka få det utskrivet... kram

Svar på tråden Fragmin & progesteron funkade inte!