Nanna84 skrev 2010-09-22 11:53:18 följande:
Det är väldigt tyst i den här tråden :)
Är i vecka 7 nu, det går fort :)
Mitt illamående har blivit värre de senaste dagarna... speciellt när jag åker bil eller inte ätit ordentligt. Sen är jag otroligt trött! sover till nio på mornarna, vid 14-tiden är jag trött igen och måste sova, sen lägger jag mig runt 23 på kvällarna... hinner inte med mycket på dagarna, suck..
hur mår ni andra?
Jag håller med om att det har blivit lite tyst... För min del beror det nog på att jag inte har haft så mycket "nytt" att berätta.
Jag "är på" 6+4, eller hur man säger... och mår oförskämt bra! :)
Ett tag, samtidigt som jag hade en förkylning, kunde jag få en kväljande känsla ibland. Vet inte om det hade med graviditeten att göra eller enbart förkylningen. Den försvann iaf samtidigt som jag blev frisk.
Men, jag är nog tröttare än normalt. Särskilt trött blir jag när vi har heldagar i skolan, vilket inte är så konstigt iofs. Idag blev jag dock supertrött efter att ha varit på vårt första MVC-samtal. Samtalet tog inte lång stund, men när jag kom hem däckade jag (vid lunchtid) och lyckades inte ta mig upp ur soffan förrän klockan var 16:00!
Lägger mig gör jag vid 22:00-23:00, vilket är ovanligt för mig. Jag är vanligtvis en nattuggla och stannar gärna uppe till 00:00-01:00.
Det var kul att får träffa vår barnmorska. Hon verkar trevlig än så länge. Har ni andra träffat era BM än?