• malla25

    Mammor i Umeå

    Nån fler mamma från Umeå som skulle vilja hitta på något så hör gärna av er =)

  • Svar på tråden Mammor i Umeå
  • malla25

    Va kul att det är nån som svarar på inlägget =) Ja det är så tråkigt att bara gå hemma skulle va kul om man kunde hitta på nått skoj ta en fika eller nått =)

  • malla25

    Precis har inte heller så många vänner som är mammalediga är juh lite tråkigt. Vi bor på marieberg i en mysig trea ser nästan ut som i svensson svenssons i området haha :P  jo är vårt första :)
    Ja det skulle va super trevligt :D

  • malla25

    Va roligt att de är nån fler mamma som bor på Marieberg :) Ok men det låter juh bra de kan vi kanske ta en fika nån gång skulle va kul :)

  • malla25

    Okej va skönt att ni fått flytta hem igen :) Alltid kul o få hemmet renoverat. Vi fick nya tapeter för ett tag sen och är jätte nöjd fast skulle ha sagt att dom ska ha tagit badrummet också för där ser tapeterna inte så fina ut =) Ja det passar för när som helst har inget för mig är bara hemma och har långtråkigt.

    Ne har jag inte varit tänkte fara på Mariehem fast det är massor som säger att det är jätte dåligt där men får väll fara o kolla i alla fall :P

  • malla25

    BVC sköterska Inger är då super super gullig. Ja torsdag eller fredag skulle nog gå bra.  välkommen viva82 :D

  • malla25

    På fredag skulle gå bra för då ska jag ner på stan och vara med min svägerska. Men här är mitt mobilnummer i alla fall. 0735847299 och Malin heter jag :)

  • malla25

    Ja precis. Okej men kalas är juh kul. Ja lätt hänt att man gör för mk och att de blir över hehe :) Skulle nog jag också göra

Svar på tråden Mammor i Umeå