Inlägg från: IrisMaria79 |Visa alla inlägg
  • IrisMaria79

Mammor i Umeå

Hej på er!
    Jag hoppar oxå gärna in här.

Så roligt med en aktiv tråd. Jag ser att flera av er bor i marieområdet, själv bor jag på mariedal.

Jag har en 2 årig tjej samt en pojke på 5 veckor hemma. Det känns som man mest suttit inne första månaden med lill babyn så nu är det dags att börja komma sig ut mer och träffa andra mammor och barn.

Veganmaria- kul att se dig här!

• IrisMaria79

Fika på torsdag låter trevligt!

Hur brukar ni göra?
    Turas ni om att träffas hemma hos varandra eller?
    Beroende på vilken ålder man har på barnen samt hur många så kan det  ju vara lite besvärligt med cafe besök.

Jag kan från ca 14 och frammåt, har 2 åringen på dagis till 14 på tis, ons, torsdagar.

• IrisMaria79

Hej på er!

Jag hade ju tänkt vara med på fika på vaniljdrömmen men vi hamnade på barn 4 på sjukhuset med min Hampus som är 7 veckor nu. Vi fick vara där 4 dygn, så har inte varit inne här och skrivit något.

Nu är allt bra och vi är hemma igen vartfall.

Bra förslag med fast fika tid det är jag väldigt för och vill vara med på.
    Dock är 13 en dårlig tid för mig då jag måste hämta 2 åringen på förskolan kl 14. Jag bor i närheten av Vaniljdrömmen så platsen skulle absolut fungera.
    Skulle ni välja att träffas ex 1230 så hinner jag vara med och fika en stund på onsdagar.

Det är alltid lite svårt att bestämma en tid som passar alla såklart, speciellt när jag inte träffat er ännu.

Jag siktar in mig på att komma och säga hej till er imorgon i fall några av er tänkter mötas upp på vaniljdrömmen.

• IrisMaria79

så kul då ses vi några på vaniljdrömmen idag.

• IrisMaria79

Hej på er!

Det var roligt att träffa några av er på vaniljdrömmen förra onsdagen.

Kommer några dit imorgon?
    Jag tänkte vara där till 12,30

Danni - Ja allt är bra nu. Såg på din profil att din sambo tränar yoga och blir nyfiken vilken stil och för vem han går.
    Både jag och min sambo yogar och jag har nyss öppnat en liten yogastudio i stan.

www.yogastudionumea.se

• IrisMaria79

Jag kommer oxå och fikar en sväng, är där 12,30-13,40

vi ses

• IrisMaria79

tessie
    Jag har heller inte körkort så åka buss med 2 små till röbäck känns för långt.
    Annars vore det väldigt trevligt.

• IrisMaria79

hej på er,
    Jag kommer inte till vaniljdrömmen idag jag och den sovande babyn är förkylda.

så vet ni som tänker gå

Maria

• IrisMaria79

Jag kommer med och fikar, kan vara där vid 13 idag.

• IrisMaria79

godmorgon på er!

Vilka vill och kan fika idag?
    Antingen kan jag vara där 12,30-13,30 med ena barnet eller komma till ca 14 med båda barnen.

Maria

Svar på tråden Mammor i Umeå