Mammor i Umeå
Nån fler mamma från Umeå som skulle vilja hitta på något så hör gärna av er =)
Nån fler mamma från Umeå som skulle vilja hitta på något så hör gärna av er =)
Va roligt att de är nån fler mamma som bor på Marieberg :) Ok men det låter juh bra de kan vi kanske ta en fika nån gång skulle va kul :)
Hej hur är läget med alla?? :) Nä måste styra upp med en fika snart =)
Här har vi äntligen fått börja flytta hem igen, stamrenoverat badrummet så vi har bott hos min bror i 6 veckor
Känns skönt å få komma hem igen
När passar det för fika för er?
Och avrt tycker ni det passar sig att fika?
Har ni varit på någon öppnaförskolabesök? Har hört att dom även har från 0 åringar nu (iaf på ersboda där vi har BVC)
Okej va skönt att ni fått flytta hem igen :) Alltid kul o få hemmet renoverat. Vi fick nya tapeter för ett tag sen och är jätte nöjd fast skulle ha sagt att dom ska ha tagit badrummet också för där ser tapeterna inte så fina ut =) Ja det passar för när som helst har inget för mig är bara hemma och har långtråkigt.
Ne har jag inte varit tänkte fara på Mariehem fast det är massor som säger att det är jätte dåligt där men får väll fara o kolla i alla fall :P
Ja att renovera hemmet är super kul så länge det blir klart någon gång.
Idag pratade vi med de som gjrot badrummet då vi inte godkänner deras arbete så evetuellt måste de göras om
Å vara utan badrum när man har lite är inte det roligaste :P
Torsdag och fredag den här veckan är jag iaf ledig om det skulle passa ananrs i början på nästa vecka?
Jasså är det dåligt på mariehem? Jag gick hos BM där men tyckte att BVC sköterskan var värdelös så då bytte jag till ersboda :)
Vilken BVC sköterska hade du på Mariehem?
Hej hej!
Hoppar in här jag oxå...
Är en nybliven mamma till en dotter på snart 4 månader 
Vi börjar oxå känna oss lite rastlösa här hemma, bor på Västerhiske!
Oj vad vare hon hette Inger kanske de var
Är så himlans dålig på namn
Välkommen Viva82
Vad kul att vi börjar bli några här
Miss Dezibel, Jag gjorde som du, bytte till Ersboda. Jag tycker både familjecentralen och vårdcentralen på Ersboda är trevligare än Mariehem.
Hoppas att jag kan komma med på någon fikaträff så småningom. Just nu känner jag att det är ett rent lotteri om vi tar oss ut på dagarna. Vi har fått en dotter som har en mycket bra nattsömn (hittills), men på dagarna vill hon äta och ligga i famnen nästan jämt. För tillfället lyckades jag lägga över henne i babysittern och hon sover fortfarande
BVC sköterska Inger är då super super gullig. Ja torsdag eller fredag skulle nog gå bra. välkommen viva82 :D