Inlägg från: Milo och Elias mamma |Visa alla inlägg
  • Milo och Elias mamma

4 missfall.. Finns det hopp?

Kommer med en liten solskenshistoria till dej!

har haft 4  MF/MA (MA v12, MA v14, MA v14 och ett MF v6) Vi fick efter detta gå igenom en låång utredning som inte visade nått fel på någon av oss... några månader efter utredningen vart jag gravid igen och kunde inte glädjas åt det utan tänkte bara mer att -JAHA, då var det dax att gå igenom helvete igen... veckorna gick och en natt vaknade jag av en störtblödning och det var verkligen överallt... går ner på toa och det är inte droppspår efter mej utan en låååång rand av blod... efter duschen så väckte jag sambon och berättade... Vi fick komma in på akuten och på ultra såg dom att hjärtat slog förfullt där inne och inga blödningar i livmodern utan att den måste varit ett litet kärl i slidan som brustit....
    Denna graviditet så fick jag trombyl istället för fragmin sprutor... efter 9 månader föddes min Son, fullt frisk!!! Nu kommer han snart att fylla 2 år och idag sitter jag här med magen i vädret igen... hade BF igår och denna gradivitet åt jag åxå trombyl och det har inte varit några problem alls!!!
    Jag önskar er verkligen lycka till!

• Milo och Elias mamma
    Annica P skrev 2010-09-20 13:43:17 följande:
    Tack Pjanko för uppmuntran!
    Har haft 4 MA och kan behöva bevis på att det kan gå vid nya försök. Medicinerade du först den gången det gick bra? Tyvärr har jag två MA trots mer och mer medicinering så hoppet är inte stort att det skulle kunna gå.
    beklagar verkligen det du behöver gå igenom... men jag håller tummarna för att det ska gå vägen snart!!!
    men mf i v 6 s¨hade jag fragminsprutor... och denna graviditet så fick jag både fragmin och trombyl!
    men jag hoppas verkligen att det kommer g¨vägen nästa gång!
Svar på tråden 4 missfall.. Finns det hopp?