• svampbob78

4 missfall.. Finns det hopp?

Har genomgått det mesta sedan jag fick reda på att jag hade PCO för 7 år sedan. IVF, missfall, blödningar, inseminationer och all medicinering man kan tänka sig. Nu har jag 3 underbara barn på 6, 4, 1½ och en liten bebis i magen. Kan bara tipsa om att det finns progesteroncreme att köpa (får inte säga namnet, fick skrivstopp ett tag, haha) Jag blev gravid enbart med den här cremen(bebis imagen) och blir man gravid så fortsätter man att använda den tom v 12 för att inte få missfall. 
    Kommer så väl ihåg den där första läkaren för 7 år sedan. Han sade: Du kommer ALDRIG att kunna bli gravid på egen hand. IVF är enda utvägen. SÅ FEL HAN HADE!!!!
    Vill du få tag på cremen så föreslår jag att du söker på Oprah Winfrey. Det var den här cremen hon lovordade för nåt år sedan och fick ta så mycket skit från stora läkemedelsföretag.
    Lycka till!

• svampbob78

Måste tillägga att den här cremen först förkortade min menscylel från ca 50 dagar till 32 dagar efter bara några månaders användning. Så ni med PCO och rubbad cykel, det här är verkligen värt att prova! Gravid blev jag på andra försöket när vi bestämde oss!
    Ett stort lycka till! Och kram , för det vet jag att ni behöver.

Svar på tråden 4 missfall.. Finns det hopp?