• Snusann

4 missfall.. Finns det hopp?

Hej...

Ny här på denna tråden.... Har inte läst alls mycket men det låter som att många är gravida. Är det någon som fortfarande försöker efter många missfall?

Haft tre missfall på rad nu, ytterligare ett innan jag fick sonen 2010...

Skitjobbigt.    

• Snusann

Idag har jag fått reda på att jag nu går in i min åttonde graviditet, en son på 4 år. Jag ber till alla som finns att det inte blir ett ytterligare missfall. Jag har relativt lätt att bli gravid men svårt att behålla graviditeten och även svårt att få ut missfallet. Närmsta veckorna blir jobbiga och mitt redan trasiga psyke får kämpa lite till. ❤️

• Snusann

Tack!

Jag har gjort utredning men den visar ingenting... otur helt enkelt. Har ringt gyn idag och hoppas få kunna göra ett VUL i v 8, min embryon har alltid varit döda redan då så lever det då blir förhoppningarna större. Jag har fått skrapas vid mina MA då cytotec inte hjälper på mig. 

• Snusann
    Jessa79 skrev 2014-06-19 14:27:51 följande:
    Hej på er!

Skrev här i tråden i februari då jag i bagaget har haft sena missfall och det nu var dags för nya försök. Och det blev ett nytt försök men denna gången ett ma som jag upptäckte i måndags genom tidigt vul annars hade jag trott att allt var frid och fröjd för jag mår fortfarande illa.. Hoppas på skrapning då Cytotec aldrig funkar på mig.

HUR orkar man försöka igen? Just nu känns det riktigt tungt.

Jag vet inte hur man orkar, man bara gör det. Jag antar att orken en dag tar slut och att man då får ge upp sin dröm... Kämpa på, vi är många i samma sits!
  • Snusann

Jag är inne på min nionde graviditet, sonen är 4 år nu. Jag hoppas och hoppas att detta ska gå vägen. Gjort alla utredningar och liknande men de hittar inget. Otur här också! Jag är 32 så jag har fortfarande åldern med mig men det är inte säkert att det hjälper!

Svar på tråden 4 missfall.. Finns det hopp?