• Ninninn

4 missfall.. Finns det hopp?

Pimpinellan skrev 2011-12-09 20:42:55 följande:
    Ninnin: är det Crinone du tar? Det hatade jag för det stoppade igen hela systemet där nere/inne med följd att de kom ut hårda klumpar förr eller senare. Progesteronvaggisar kommer bara ut som flytande vitt gegg,mycket,mycket bättre!
    Japp de är crinone ja tar, vet inte varför jag fick de och inte vaggisar men de är väl bara tacka å ta emot de man får från läkaren! har hört att vaggisar ska vara mycket bättre! får nöja mig med gelen så länge de e väl kanske bättre än inget!
  • Ninninn

Va bra! huvudsaken är att de är samma effekt! kanske kan be om vaggisar istället nästa gång jag ska till läkarn!

• Ninninn
    Den lilla M skrev 2011-12-12 09:08:24 följande:
    ush idag vaknade jag med en känsla av hopplöshet i kroppen.. tänk om jag aldrig får barn! vad har då mitt liv för mening?!? nej jag har sagt åt mig själv att jag inte skulle tänka så här men ändå så kan jag inte hjälpa det. tror  jag känner så här för jag precis haft min mens å varje gång den kommer så känns det lite som ett misslyckande.
    Jag hoppas ni andra mår och har en bättre dag! kram på er och tack för att ni finns.. 
    Känner mig precis lika bitter som dig idag :( kommer man få barn eller inte?! önskar ja kunde få ett svar på de!
    Känns som om man kämpar förgäves till inget nytta alls!

Vad ska man göra sen om inte nästa gång går å inte nästa å nästa.... kommer ju upp nya möjligheter hela tiden med tex. England men hur ska man orka ta tag i de också? allt ska man behöva göra själv hela tiden!

• Ninninn

Åhhh va roligt marieh måste vara en fantastisk känsla att se den lilla krabaten röra sig där inne! v.12 är ju jätte långt :)

EGO: Fy tycker de e så jobbigt att vara på jobbet, nu växer magarna på mina arbets kompisar å alla grattar till höger å vänster går omkring 9 timmar om dagen med gråten i halsen, skit jobbigt e de!
    Men för att vara lite possitiv då så åker ja å min älskling till Thailand på onsdag så då slipper ja magarna i 2 veckor iallafall, ska bli skönt att komma bort från detta ett tag å bara njuta av varandra för de har vi inte gjort på 3 år nu..    

• Ninninn
    Saftmedbulle skrev 2011-12-18 19:42:33 följande:
    EGO: Plus på stickan idag... hjälp... nu gäller det att ha is i magen...
    GRATTIS!! håller alla tummar å tår ja kan för dig!
  • Ninninn

Nu e ja hemma från underbara Thailand! har haft de helt fantastiskt men min älskling :) tyvärr kom mensen igen i tisdags så de e bara att ta nya tag! har nog missat massa här i tråden!

Hur går de för marieh? är de någon mer som plussat kanske? 

• Ninninn
    Barbaboo skrev 2012-01-06 14:06:54 följande:
    Hej alla och va härligt med alla plus :)

Jag är i v 16 och känner bebbe i magen som tumlar runt och kickar. Självklart tänker jag att jag inbillar mig att det är gaser osv, men igår blev jag övertygad.

Mentalt börjar jag slappna av o känslomässigt känna hopp. Jag tänker njuta varje dag som jag är gravid, jag kommer bli knäckt om jag förlorar detta barn, oavsett om jag njuter nu eller känner rädsla/oro.

Jag har halverat progesteronet, tar det enbart för min egen trygghets skull. Medicinskt ska det inte ha ngn verkan längre.

Fragmin tar jag på kvällen 5000 ie. Kommer fortsätta till rul den 27/1 sen halvera till 2500 ie. Trombyl fortsätter jag med.
    Tycker inte om sprutorna, får ont o blåmärken..

Folk på jobbet har frågat om jag väntar smått, blir både glad o rädd...

Annars tittar jag till er då o då här inne. Jag vill så innerligt ge lite hopp till er som kämpar, jag tror faktiskt att denna gång så får jag utdelning :) och om jag kan/orkar/vågar så gör ni det också!

Måste säga att när jag valde att försöka igen så är det nog det modigaste jag gjort i livet. Att veta att processen kommer att bli överjävlig och inte ens knappt tro att det kommer att fungera - o ändå gå in i det, det är otroligt modigt

Men va glad ja blir v.16 de e ju jätte långt ju! GRATTIS nu jäklar ska du bli två barns mamma :) så glad för din skull!

• Ninninn
    Together90 skrev 2012-01-08 16:10:36 följande:
    Nu tjejer är det över...testet är negativt idag.... så nu slutar jag med medicinen och inväntar blödningen och hoppas att kroppen blir normal fort igen.

Börja tänka om det är något fel på min slemhinna då förra månanden var en kemisk och detta blev också typ liknade då ägget måste släppt eller något.. jag vet inte!

Jag är helt förstörd och jag vet inte ut eller in.. vafan är det för fel?

4e missfallet eller 5:e med den kemiska... jag orkar inte, inte rättvist..men livet är väll inte rättvist men jag fattar inte..när är det min tur ?

Det jobbigaste är alla symtomen... illamående, brösten, kissnödigheten, halsbrännan och tröttheten..allt var bara en lögn... vafan !!
    Kram      
    Beklagar livet är inte rättvist de vet verkligen vi här inne! tankarna går runt i huvudet varje dag om fall man någonsin kommer lyckas!

Du får ändå vara tacksam för att du fått en frisk och kry son men givetvis är de lika jobbigt ändå! 
  • Ninninn
    Den lilla M skrev 2012-01-09 07:41:20 följande:
    min lycka blev väldigt kort... brösten slutade ömma igår och har nu till idag återgått till sin naturliga inte så spänstiga form.. så nu är det bara att vänta på blödningen. tänker gräva ner mig i nån vecka sen så blir det till att söka mig LC i grekland. Åh funkar inte det så blir det ett försök med surrogat mamma i indien.

hoppas eran dag är bättre än min!

kramar 
    Men NEJ!! de kan ju pendla från dag till dag men jag vet hur orolig å bitter man blir när man inte känner nått!! är de för tidigt för VUL?
  • Ninninn
    Den lilla M skrev 2012-01-09 08:49:58 följande:
    ja det är på tok för tidigt tyvärr.. är bara på 4+5 så man ser inget. men eftersom testen inte blivit starkare så känns det ju som en ganska stark indikation på åt vilket håll det går!!
    Du känner ju din kropp bäst! håller ändå tummarna för att dom ömmande brösten kommer tillbax :)
Svar på tråden 4 missfall.. Finns det hopp?