Inlägg från: Kärt barn har många namn |Visa alla inlägg
  • Kärt barn har många namn

4 missfall.. Finns det hopp?

Jag åt både albyl o Fragmin. Komihåg att de ska kolla ditt blod i ca v7. Hade strul med Trombylreceptet... Fel antal mot hur de låg paketerade... Åt till jag var på spec mvc ca v 26 ( vad man glömmer) då han sa att nu kunde jag verkligen sluta. Om jag hade träffat han tidigare hade jag slutat med albyl/Trombyl i v 14...
    Har Trombyl över ..........

Lill: började med albyl/trombyl, direkt o även Fragminet. Alltså så fort jag plusat...
    Tror det var blodets "rinnighet" så det inte var för trögt eller för löst... O koagulation de kollade.
    Lycka till nu!

Che: något på 70-g, har den hemma... Kan kolla i em/kväll. Men jag tog ju också barnalbylen o delade som du gör....
    O sprutan på kvällen. Det viktiga är jämna mellanrum...
    Men eftersom du fått Fragminet på recept så bör de som sagt kolla ditt blod i ca v 7...så du har rätt dos på sprutan...
    Håller tummarna hårt för dig!!

Hej Mamma77!
    Beklagar dina missfall, 16 st... Finner inga ord. När får du dina missfall?
    Själv har jag fem, allt från v6 till v14...
    Ang Fragminet så var mina läkare tydliga med att för att få en graviditet att fortlöpa som den skulle så var det bråttom att få in det fort. Varför har de sagt så till dig!?

Che: tummarna hålls o vad bra med vul inbokat!

Massor av kramar till er tjejer!

Här kom äntligen bebis nr 2 på fjärde pluset. Lyckan är stor.

Om någon bor i Västerås o tror på alternativa vägar. Inboxa mig.
    Jag har hittat en såå bra kille. Tänk om jag vetat detta förut!
    Extra kram till Che! Tänker på dig ofta!
    Och komihåg massor av B vitamin o D vitamin!

Arasall: på mig fungerar akupunkur och gjorde så att vår dotter kom. Är obeskrivligt tacksam för det!
    Två missfall innan, en dotter -09 ett mirakel, men jag tror på att akupunkturen gjorde så att jag hade bättre flöde på blodet. Efter ytterligare tre missfall så fick vi efter utredningen veta att jag måste ha blodförtunnande, jag bildar blodproppar mellan mig o embryot/fostret. Därför de dör efter vi sett hjärta o allt. Så hallelulja säger jag!
    Sedan boostade jag med B-vitaminer tex B komplex 50 och D-vitaminer från PharmaNord från hälsokost när jag blev gravid med sonen. Efter Äl körde jag med barnalbyl...
    Håller tummarna!!

Najje! Kul att se dig, 16 månader redan!
    Går allt bra?

Kram!

Svar på tråden 4 missfall.. Finns det hopp?