4 missfall.. Finns det hopp?
Grattis Annica P =)
Många det gått vägen för nu, tror det är så att man aldrifg vet om det är mediciner eller om det bara funkade just denna gång. Därför får man aldrig ge upp =)
Grattis Annica P =)
Många det gått vägen för nu, tror det är så att man aldrifg vet om det är mediciner eller om det bara funkade just denna gång. Därför får man aldrig ge upp =)
Tack och God jul själva, hoppas också 2013 blir vårat år! =)
Mamma77: Vilket kämpande! Hoppas det går vägen denna gång!
Har också en son, sen 7 ma/missfall.
che, beklagar =( Fan att greklands grejen inte funkade, men det kanske bara var otur? Jag har väntat mellan mina missfall och pausat i flera månader, och jag har även kört på direkt, inget av det har gjort nån skillnad tyvärr =(
Härligt mamma77!!! =) =) Gud vad roligt! Jag har 7 missfall bakom mig och är helt knäckt så kan bara buga inför att du orkade fortsätta och sen att det gick!! Underbart! =)
Denna Lennart... Visst går hans metod ut på trombyl? Så om man testat trombyl flera gånger så är det ingen ide att söka sig till Borås va?
7 missfall/ma har jag i bagaget.. Trött på skiten. Känner mig värdelös som kvinna och värdelös som partner.
Någon som haft problemet att dom blivit gravida hela tiden och fått missfall för att sedan inte bli gravid alls? Det tar sig inte här hemma längre trots månader av försök!!
Nu ger jag upp hoppet om sverige som så många andra, har bokat ett besök hos doktorn i athen och hoppas på det!