• Ninninn

4 missfall.. Finns det hopp?

Tack för alla tummar de behövs verkligen =) jag ska på vul den 11/6 så de e en stund kvar men ja får hålla ut!

• Ninninn

Kärt barn: grattis nu håller vi tummarna även för dig!!

• Ninninn

Håller tummarna för alla som är gravida nu och hoppas verkligen på att de är vår tur nu MEN ja e så fruktansvärt nervör inför vul på måndag vill så gärna att de ska vara ett litet hjärta som slår där men de e inte lätt att vara positiv när man gått igenom ett helvete i snart fyra år!

• Ninninn

Ja kan väl göra en uppdatering me då de va länge sedan nu!!

Fyller 30 år i november har försökt få barn sedan augusti 2008 har fått 5 st ma i veckorna 8-10 och 2 st mf i v.4-5 
    såsnart har de gått 4 år men nu är jag gravid igen får se om det blir 8:e gången gillt!!  

• Ninninn

Glömde skriva att mitt första ma var i v.17 men fostret dog redan i v.14 de visade sig på obduktionen att de var en liten kille tänk att han skulle ha fyllt 3år nu i Juli om de hade gått vägen =( de e sjukt va livet är orättvist!

Jag får fragmin, trombyl, progesteron och prednisolon denna graviditetern de enda som är skillnad nu är progesteronet för de andra medicinerna har jag tagit tidigare utan resulat! 

Jag rör mig inte ett dugg går till jobbet å sen hem till soffan typ =) jag har funderat många gången på en sjukskrivning men ja vet inte om de skulle hjälpa men man kan ju testa då har man ju testat de med!  

• Ninninn

Här har all symptom försvunnit istället har jag värk i höften och med min erfarenhet så har de tidigare betytt ma!!! Hoppas fortfarande men ja förväntar mig inte att se ett hjärta slå på måndag. Vet att symptom kan komma och gå men för mig har de aldrig varit något positivt men får väl ändå hoppas på att de e de!! Fy orkar inte med detta vill bara få vara gravid utan att oroa mig.

• Ninninn
    TantForm skrev 2012-06-11 10:56:19 följande:
    Tack Barbaboo!
    Jag är så himla nojig. Illamåendet har avtagit senaste veckan och jag blir så himla orolig. KUB om 2 (!!!!!!) veckor, hur ska jag stå ut att vänta så länge? Det känns ju som 2 månader...
    Förstår precis hur du mår alla mina symptomer försvann också för ca 4 dagar sedan så jag är helt säker på att de inte finns något hjärta som slår på vul idag! är så jävla nervös att ja spyr snart! tack alla som håller tummarna för mig!
  • Ninninn

Måste vara alla era tummar som gjorde de för hjärtat slog :) höll på att spy i väntrummet av nervositet!

• Ninninn

Tack för alla tummar och alla grattisar de värmer! trodde nog att mitt hjärta skulle hoppa ur mig igår när jag satt i väntrummet, fy fasen va dåligt jag mådde höll nästan på att spy. Men hjärtat slog på den lille så nu ska jag dit om 2 veckor igen och hoppas ju på att de slåt även då men de är en lång väg kvar! 

Svar på tråden 4 missfall.. Finns det hopp?