4 missfall.. Finns det hopp?
Grattis Ninnin! Det känns jättekul med någon mer som är nära i tid. Hoppas vi får följas åt hela vägen. 
Idag har jag varit ute med sonen i det härliga vädret. Sen har jag inhandlat och åkt längdskidor för första gången på evigheter! Härligt! Tänker inte större på graviditeten mer än att ta medicinerna. För att krångla till det ska jag på jobbresa några dagar med div kollegor imorgon, det lilla "problemet" med alkohol plus att få med sprutor (kanske de fryser sönder) och medicin på flyget. Det behöver ju inte bli officiellt direkt (det blev det förra gången pga sjukskrivning). Vi får se hur misstänksamma de är, och det är inget problem egentligen om man jämför med hela situationen.  

Planen nu är bara nytt hcg eftersom det bör visa om graviditeten fortskrider. Det är lättare att bara ta en prov på morgonen än försöka få en tid för vul. Hade inte jag förelagit hcg hade det blivit vul till veckan. Min livmoder är inte den enklaste att "vul:a" så det blir lite osäkra kommentarer ibland. Hormonnivåerna med nästan en veckas intervall tycker jag borde ge besked, men luttrad som man är, det är inte första gången som vi kastas mellan hopp och förtvivlan med osäkra besked. Men som jag skrivit tidigare, jag tror aldrig den känslomässiga berg- och dalbanan blir så kraftig igen, det är bara en dragen lott.
 Planen nu är bara nytt hcg eftersom det bör visa om graviditeten fortskrider. Det är lättare att bara ta en prov på morgonen än försöka få en tid för vul. Hade inte jag förelagit hcg hade det blivit vul till veckan. Min livmoder är inte den enklaste att "vul:a" så det blir lite osäkra kommentarer ibland. Hormonnivåerna med nästan en veckas intervall tycker jag borde ge besked, men luttrad som man är, det är inte första gången som vi kastas mellan hopp och förtvivlan med osäkra besked. Men som jag skrivit tidigare, jag tror aldrig den känslomässiga berg- och dalbanan blir så kraftig igen, det är bara en dragen lott.