4 missfall.. Finns det hopp?
En fråga, är det någon speciell akupunktur man ska söka på??! Eller är det någon som vet nån bra i Göteborgs området??
En fråga, är det någon speciell akupunktur man ska söka på??! Eller är det någon som vet nån bra i Göteborgs området??
Csillag: men herre Gud, jag e såå ledsen för din skull önskar jag kunde göra nått.
Att dom inte vet bättre. Vi bor liksom i Sverige och man ska ju kunna få hjälp överallt. Förstår dom inte att deras bemötande är det viktigaste av allt, speciellt i våran situation.
Såna som hon borde inte få ha det yrket.
Jag håller alla mina tummar för att det inte är ett nytt mf på g. Lycka till nu hos läkaren. Kram
Csillag: jag kan inte mer än beklaga. Vad ska man säga liksom??!! Det är helt för jäkligt detta. Kram till dej
Csillag: klart att vi finns :). Det är ju det som är så gott här, att alla vet hur jobbigt det kan vara, alla oros moment m.m. Den bästa stöttningen. Skönt också att inte alltid behöva prata utan att bara få skriva av sig, sätta ord på sina tankar. Så känner jag iaf.
Hej alla!! Precis kommit hem från några dagar i Köpenhamn. Har vart så skönt att kunna släppa allt för en stund o bara leva. Hur har ni andra det??
Saftmedbulle: Grattis till tösen :). Tråkigt med hälsan :(. Hoppas att det går bra för dej och du får bra hjälp. Kram
Mia A: grattis och jag håller tummarna för en lyckad graviditet. Klart att det va bebis du kände.
En fråga till er alla visa människor här: Min utredning visade att jag har ACP-resistens från en av mins föräldrar och Dr LB säger att det inte är något som påverkat utgången i mina graviditeter men jag undrar ändå om inte det kan ha spelat in??!! Någon som vet mer om detta?
Själv har vi precis passerat ägglossning nu och har verkligen legat i denna gången... Så nu är det bara att vänta o se om det tagit sig... Denna långa väntan alltså...
Den lilla M: Det är så konstigt det här att alla läkare säger olika?? Man blir ju helt förvirrad?! Tror du att det spelar någon roll om man ärvt anlaget från bara en av föräldrarna eller är det när man ärvt det av båda som man behandlar? Jag har ju för tillfället Lennart Blomqvist i Borås och han sa att detta har varit mkt omtalat men att man kommit fram till att ACP resistens inte ska påverka utgången i en graviditet.
Jag får nog läsa på lite mer om det här och ifrågasätta honom nästa gång jag träffar honom...
Ninnin: Gud vad skönt att höra att det börjar röra på sig och hända grejer. Du förtjänar verkligen lite positiva besked nu och jag håller alla tummar jag har för att det ska gå bra. :)
Che71: vad skönt att det gick bra idag trots den tråkiga situationen. Ja förstår precis den där känslan av avundsjuka blandat med en oerhörd sorg för sin egen situation i dessa väntrum. Man borde ha iaf ett avskilt väntrum för personer som oss men men.. En vacker dag blir det våran tur :).
Hej alla!! Plussade nu imorses men kan ju inte känna mig riktigt glad för tänk om det inte stannar denna gången heller. Varför bli glad nu då?? Nu när allt ändå är så osäkert. Bättre o vänta med glädjen tills man iaf ser att liten lever på VUL. Ska smsa Dr LB nu tänkte jag...