Sinni skrev 2013-09-18 08:48:28 följande:
Nä, tänk inte på det värsta. Det ger dig bara mera oro under väntetiden =). Om jag inte minns fel hade du ändå rätt hyfsade siffror på kuben? Vad var det: 1:200-någonting? Tänk på alla de friska barn i de siffrorna, inte på den enda sjuka. Jag tror det kommer att gå jättebra för dig.
Men jag förstår dina tankar och din oro. Det är ju givetvis bra att ha tänkt tanken "vad gör vi om allt går åt helvete". Men när den tanken är slutförd - lägg den på hyllan då. Försök göra roliga saker som distraherar tankarna. Och tänk att det tar nog en vecka innan svaret kommer.
Du, som jag, gjorde provet en tisdag i lund. Jag fick svar med brev på måndagen. Håller tummarna för att väntan går så fort den kan och att du får svar så fort det bara går =).
Tack alla!
Jag gjorde mitt i måndags. De gjorde ett undantag för mig och tog provet en måndag fast de normalt inte utför fvp och mkp på måndagar. Varför vet jag inte. Läkaren sa att hon definitivt skulle ringa mig oavsett resultat och hon tippa på fredag. Vi åker nämligen på semester nästa tisdag och är borta en vecka. Jävligt dålig tajming men resan har varit bokad sedan i våras.
Phuuuu, jo mitt reslutat från kub var 1:224, då chansen att knodden mår bra är stor, men ajajaj risken finns ju trots allt.
Jag jobbar fortfarande, hade inte stått ut med att vara hemma. Så detta är en bra knep och sen när jag kommer hem har jag 3 ungar och 1 make att sysselsätta mig med

Men nätterna är ju så jäkla jobbiga. Kan nästan inte sova alls. Vaknar att jag drömt och fortsätter sen tänka...