idab84 skrev 2013-07-10 12:08:53 följande:
Cesso:ja e kvar :) tycker att stödet ja fick från denna tråd va viktigare en stödet ja fick av familjen,,, så nu stannar ja o stöttar :)
Fostervattnet kom mellan benen så fort ja var uppe o gick eller typ rörde på mig,,
När läkaren sedan kunde konstatera att hålet var stängt låg där fortfarande fostervatten kvar mellan hinnan och livmodern,,
Är så evigt tacksam för min kropp som "löste detta" o jag nu väntar en pojke om 7 veckor :)
Vad jobbigt! Har varit jätteorolig själv för det men nu har det gått tre dygn och om det har läckt så är det inte mycket. Tyckte igår att det "rann ngt" men kan bara ha varit mkt lite eftersom det inte rann mer eller blev direkt blött.
När jag födde min flicka startade förlossningen med vattenavgång och då verkligen RANN det vatten, forsade ut. Hur mycket ska läcka nu för att man ska bli orolig? Är det om det rinner kontinuerligt/mycket, lite, bara ibland, kanske etc..? Har ingen aning om jag läckt men kan heller inte säga att det inte gjort det....
När började ditt vatten läcka? Var det efter några dagar efter fvp eller direkt efter? Tack för att du är kvar i tråden!
(turkos77 - kanske mina frågor här hjälper dig med. Hoppas du mår bra. Hur orolig är du? Har du ringt sjukhuset och frågat?)