• Hamyes

Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)

Hej

Fick en inbjudan av barbaramamman TACK

Är en 32 årig tjej med 4 barn 3 töser födda 05,06,08 och den sista en pojk som e född den 12 april i år Vet inte riktigt hur jag ska presentera mig Vissa vet vem jag är och så finns det några nya ansikten här inne Är det nått som ni vill veta så fråga gärna!

Är inne i en depression just nu men är på väg uppåt så om det är nått där så e jag till nytta lider av det sen 12 års åldern...

Ska försöka vara mer aktiv här inne och i denna tråd

Kram Anna-K

(¯`°?.¸ Ebba My Sally Hannes mina älskade barn¸.?°´¯)
  • Hamyes

Jag lovar skriva mera sen och komentera er:) Men jag mår fortfarande lite tokigt och fick i torsdags min diagnos muntligt för han ville inte sätta den som en stämpel vilket jag uppskatta jag är bipolär vilket e när man e lite upp och ner hela tiden Så nu äter jag "vaken medicin" och sömnmedicin...

Kram på er:)

• Hamyes
    Xgirl83 skrev 2010-10-13 21:32:35 följande:
    Hamyes: Ja jag kanske har lite frågor kring depression.. Om man har mycket ångest om kvällarna men oftast inte på dagen, kan det då vara någon form av depp? Jag ser heller inte fram emot saker lika mycket längre och oroar mig för precis allt, allt känns så mörkt ibland, så ibland undrar jag vad det är med mig. Välkommen hit! Jobbigt att du har lidit av depressioner sedan en sådan ung ålder! Inte lätt för en 12-åring, eller ens en vuxen, att hantera ju.
    Hej

Vad för slags ångets har du? förväntanångest, matångest eller?

Kan ju vara höst depp med vilket e då man bara är lite nedstämd men jag tror inte ångst tillhör höst...
  • Hamyes
    Xgirl83

Hahaha helt okej att du inte svarat:) Jag har inte varit här inne på jättelänge:) Glömmer liksom av FL nu när man inte är gravid längre håller mest till på fejjan Och ang medicin så äter jag alla möjliga sorter, bla zoloft,theralen och mirtazapin och vid behov sömntablett, och Modiodal Modiodalen som är en vakenhetsreglerande medicin funkar kanon bra för mig så jag hoppas få minska nått annat snart blir ju en hel del pillerknaprande vilket jag inte vill

Till er andra som jag inte komenterat ja jag vet smisk på mina fingrar Vill jag önska en superfin helgHjärta
Svar på tråden Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)