• idaflisan

Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)

Hej nya och gamla Min down period och paus från fl blev lång men nu: the bitch is back..............
    Hänt massa skit så lusten att skriva har inte infunnit sig men nu ramlar allt på

kram på er

• idaflisan

Ja nu rullar det på och livet känns ganska ok igen,du kanske sett på fb att vi skaffat en liten valp?
    Skit kul faktiskt när det vart tufft.
    Min äldsta dotter blev väldigt grymt våltagen för ett tag sedan och det blev bara avgrund för oss alla!
    Men hon har repat sig helt ok och är posetiv till framtiden iaf!
    Tobias har fått rätt hjälp i skolan nu så där går det bättre?

Hur är det med er?

• idaflisan

xgirl  ja det har vart tufft och samtidigt en ögonöppnare,man lever så lätt sitt liv efter tesen "det händer inte oss" känns som att vi tar vara på varandra mer nu på något sätt!
    Hoppas lilleman kryar på sig fort

barbamamman  GO GIRL!.... impad över hur du tagit tag i studierna med sån framgång Gott Fredde äntligen fått hjälp,fy fan för alla dessa meningslösa möten man går på som vanligtvis inte leder någon vart,men till slut så.
    Med våra stora familjer känns det ju som alltid någon är sjuk!Så hur visar sig Agathons problem?

• idaflisan

pilea Tack ja det var länge sedan!Ja det har varit riktigt tufft,fallet blev nedlagt då det inte kunde lokalisera någon förövare men ett offer till som de tror är samma gärningsman!
    Men hon fick väldigt bra bemötande från polis och sjukhuspersonal som verligen tog sig an hennes skuldkänslor(varför gick jag själv,varför gick jag där mm)så hon har repat sig bra och kommit långt nära ett normalt liv igen!
    Vi har skaffat en liten malteser kille som heter Cosmo och är 6 mån,helt underbar!Ingen kaxig hund idag då han blev kastrerad igår!
    Vad stor Max blivit,han var bebis sist jag var inne.
    barbamamma
    Oj då har ni fullt upp med träning och liknande med Agathon
    Gott du satsar på dig själv nu

• idaflisan

pilea japp en långhårig vit golv mopp fast han kommer hållas halvlånghårig annars kräva att men rullar upp håret när man ska gå ut och 5-6 timmars pälsvård i veckan ch det känner jag inte för
    Trist bvc krånglar

sept05 välkommen hit

• idaflisan

pilea förresten är inte Max väldigt lik Tyra nu?Tyckte han var lik Alve som mindre men inte nu?

Är Sandra kvar här?

• idaflisan

barbamamman  ja han är söt
    Förstått att hon verkar ha det tufft,hoppas på hon snart är tillbaka hälsa om du har någon kontakt med henne

• idaflisan

Glittrax  Minns inte heller men tror vi skrivit innan
    Usch vad tråkigt med hunden   de är verkligen en tröst när det är jobbigt
    Hoppas Nova kryar på sig snart ,tycker ju med det låter som scharlakansfeber

• idaflisan

Ni skriver så mycket så kul att gå in och läsa men nr jag är klar kommer jag inte ihåg vad jag skulle kommentera
    så denna gång blir det bara till dig Sandra är så glad att du verkar må lite bättre iaf

kram

• idaflisan

Hej det var länge sen

am zandra Usch vad jobbigt med skilsmässa men jag är övertygad över att det kommer ge dig kraft du har gett och gett under så många år och aldrig fått tänka på dig själv!Stor kram och du kommer att klara dig mycket bättre

barbamamman din släkt blir inte direkt bättre?Vad är det med folk

kram på er alla     

• idaflisan

am zandra gud vad gott att höra att allt verkar falla på plats för dig Har haft ett litet helvete med i princip allt så är fortfarande lite off,men saker löser sig  kram

• idaflisan

Hej på er alla och kram till er som har det tufft(och er andra med)Har varit på kanarie öarna en vecka,helt underbart!En väninna bjöd mig så en hel ego vecka Känns som batterierna är laddade lite iaf

• idaflisan

Jo här är full rulle i vanlig ordning,nu börjar ju vardagen igen och det ska bli riktigt skönt,ett par veckor ledigt sen är alla rutiner bortblåsta!Inte bara jag som är vaken hela nätterna då inte ;.-)

barbamamma   Vad kul med din syster,håller tummarna för henne,hur långt är hon kommen?

Läste att ni höll på traditionerna,knepig svägerska och bortsprängt brevlåda,kan ni inte köra på dopp i grytan och kalle istället?

Stackars Abbe killen  

xgirl83 Tråkigt med din mormor     

evanor69  grattis till bebisen har jag ju glömt att skriva  

• idaflisan

barbamamman vad kul håller alla tummar för syrran din.Grymt imponerad av dig med pluggandet!

am zandra

Japp mina sömnproblem har blivet en del av mig så jag ser det knappt som problem längre

Förstår du har kontakt med socialtjänsten finns det ingen hjälp de kan erbjuda?    

Svar på tråden Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)