Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
Barbamamman- Naw, stackars Freja. Så nästan alla hade feber då? Vad jobbigt
Hoppas febern har sjunkit iaf, inge kul o ha så där hög feber ju..
Får man vara nyfiken o fråga vad dom heter?
Så Agathon skulle egentligen ha ett namn på F
?
Xgirl- vad jobbigt att Arvid är trög i magen igen då.. och vad knasigt att dom kopplat larmet fel.
Barbamamman - Ja dom namnen var ju inte så hippa direkt.. Men Fabian gillar jag, det är super fint
Men håller Agathon fortfarande låda på nätterna? Usch då så jobbigt
Vad tråkigt för barnen att dom missar lussefirandet, men är man sjuk så är man men det är tråkigt. Vilken tur att din mamma kunde ställa upp o passa sjuklingarna så d kommer iväg till barnhab iaf
JAg tror han kommer bli nöjd över sakerna, önskar man sig dyrare saker så får man ju mindre saker 
Pilea - Gulliga Max, Julius har sådan pyjamas som han har body
Tyckte jag kände igen den ... Jätte fint pepparkakshus...
Jag försöker verkligen ta mig tid att skriva här
Är inne o läser flera ggr om dagen, men får aldrig till det att skriva typ. Julius har ju kommit på att det finns så mycket flera rum än vardagsrummet i lägenheten
Så man får typ springa o jaga han lite.. hehe..
slänger in en bild, tror ni han är på g att ställa sig snart elr? 

Julius har fått en rendräkt av sin faster, måste bara visa den var så söt 

Med hornen på också

Ja han var ursöt i den där!! 
Barbamamman- Men vad skönt att det gick bra på barnhab och att han gör sådanna framsteg
Blir det sådanna skenor till skorna elr vad? Hur mår barnen nu då? Börjar dom bli lite kryare ? Men stackars Agathon som blivit dålig nu, kan tänka mig att det bara går runt när dom är sjuka..
Nu börjar tänderna komma på löpande band här, bara igår kom 2 nya ut. Så det betyder att Julius har 6tänder nu
Vad kul att du uppskattade mailet, verkligen tänkt på dig vännen. Vad skönt att Dan insett nu hur du har det när han fick vara ensam. Men vad irriterande att han ringt o berättat för dig hur jobbigt han haft det, när du har haft dig själv och tänka på lixom .. 
och vad duktig han är som kan sitta nu ... 
Önskar jag också hade sådant intresse, blir väl mera när Julius blir stor och vill hjälpa till. Men kan förstå att du är kämpigt att baka med alla barnen, svårt med massa små händer överallt.. hehe .. Men vad tokigt att den där mannen ringde till dig, inte du som lånat pengar ju.. Dumt o blanda in dottern lixom ..
Det är fullrulle på Julius nu, nu har han upptäckt att det finns så många andra rum i lägenheten och inte bara vardagsrummet, så han är överallt och ingenstans
Sen försöker han klättra på allt, men han kommer fortfarande "bara" upp på knä. Men i fredags sov Julius borta för första gången. Så jag och sambon hade lite tid för varandra
var riktigt mysigt faktiskt... Och det funkade mycket bättre än vad jag trodde med Julius.
God jul till er !!!