Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
am zandra: usch vad jobbigt att du mår så vid mensen
men du jag blir oxåhelt genomsvett när dom ska pälsas på jisses alla springer som yra höns o ingen ska göra något själv o sen när dom väl ärklara o man ska ta på sig själv o agathon ja då har dom hunnit få av sig både vantar skor o mössor
mysigt med lite egentid för noah o baka pepparkakor
nja stolen funkade bara första dagarna sen har den blivit ståendes men däremot så tränar vi ju med o försöka låta han hoppa i vårt knä o sen sitter han i soffan hos oss för o träna upp sig lite
haha låter onekligen som en tråd på FL men nä syrran hade åkte förbi uffcontainrar igår kväll o sett 2 st riva ut allt och plocka med sig 5 säckar!!! du kan läsa på hennes sida
synd bara att den som kallade mig idiot o rasist plockade bort vartenda ett av sina inlägg och sen plockade hon bort syrran som vän
jag får alltid mail vid svar i såna statusar som jag svarat i så jag har kvar det hon skrev om du vill se dom
hon gick gymnasiet samtidigt som mig i syrrans klass o redan då så vrålade hon rasist åt alla svenskar som bara yppade något om utländska som var lite neg!! jag kan inte heller påstå att vi skrev något stötande o kan man inte ens diskutera utan att ge sig på personangrepp då kan det liksom vara, som vänner ska man faktisktkunna diskutera saker utan att för den sakens skull börja kalla varandra dumma saker o sen plocka bort en som vän
försökte o logga in i fredags för o göraett inlägg men jag vete tusan vad det blev för fel för jag var inte inloggad stod det !!!!
nej ingen månadskostnad men vi får betala drygt 1200 kr/år för service men vi kan när som under dygnet ringa ut dom hit vid ev fel på larmet om det så bara är o byta batteri så kommer dom ut. avskyr oxå såna där försäljare jag vill med kunna få kolla på saker o ting ilugmn o ro o läsa det finstilta som försäljare ofta verkar strunta i att infomera om!!
men han har försökt bajsa i 2 dagar nu utan resultat.