Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
Barbamamman: SUCK, vilken Tradera-säljare!!

Zandra: Låter ju toppen, härligt att du ser möjligheterna med denna utbildning, och inte hindren så som en annan skulle gjort. Det var ju inte så många träffar heller. Jag förstår verkligen att du tänker som du gör med att "inte tynga andra med dina problem". Tror många tänker så, och så har du då haft en pappa som präntat in det i huvudet på dig dessutom. Nää, så typiskt med er kontaktperson!!

Glittrax: Nää, så jobbigt att du har GBS! Nu vet jag inte riktigt vad det är dock, mer än att det väl är någon bakterie, men jag vet ju att det inte är nåt bra iaf.
CarlAstrid: Ja det här med sömnen är ju så otroligt viktigt! Jo han är nog nöjd att han äntligen kan ta sig fram.

Undrar hur det går med Pilea, om hon har tappat bort datorn i kökskaoset?

Nu har jag varit på banken så hon fick kolla våra försäkringar och ringa och försöka säga upp det vi hade dubbelt. Så jäkla dum man känner sig, jag som är så noga med räkningar och viktiga papper och sånt. Men Andreas har fått ett infall att skaffa nån billigare försäkring (inte ens kollat villkoren på dem om det är en bra försäkring) och sen har det dragits på autogiro från räkningskontot så jag har inte haft koll på det. Är så mycket olika försäkringar och grejer som dras på autogiro. Vi upptäckte att Andreas nu varit på väg att skaffa en TREDJE bilförsäkring utan att avsluta de andra först! Detta är sånt som gör mig nästan säker på att han har ADD eller liknande. Denna impulsiviteten och sen inte slutför det hela så att man kollar så tidigare försäkringar avslutas. Och i efterhand har han typ ingen aning om vad han skaffat eller när. Åh vad jag hoppas att vi kommer få någon hjälp för Andreas problem i framtiden, det tar så mycket energi.

Imorgon ska vi åka till IKEA och beställa kök.

Jo just det, Arvid sov hela natten till kl 6.40 i natt igen.