Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
x-girl: stackars Selma, behöver ju inte vara vattkoppor.. men jag tycker inte ni är dåliga föräldrar som lämnar bort henne till farmor när ni ska åka till Ikea o shoppa till köket!! jo det gäller ju att hitta några som man ska trivas med även om modet förändras så hoppas ni hittar några fina idag.-).
jo jag kan känna att just nu när jag inte mår så bra så gör jag iaf inget bra jobb som mamma, så för min del är det väl lite synd att jag inte valde plugga nu i vår ändå, även om jag kanske inte hade orkat..
glittrax: stackars nova
. hoppas hon kryar på sig snart!!
jag tycker det är skitdåligt av din bm o hela sjukvården,jag tycker det inte är riktigt klokt
. min bm kollade upp proverna hela tiden för min del, men jag fick inte alltid behandling mot gbs heller..men med graviditeten med Noah undrar jag om jag inte hade gbs också..jag förstår att du är orolig att bli kvar på sjukhus eller att vattnet ska gå snart då, skickar styrkekramar!!
barbamamma: herrejisses vilken jäkla försäljare
. bra att du fick positivt omdöme, men jag skulle då sätta negativt på henne, har hon ingen koll på hur tradera funkar o att du inte ska behöva stå med extra kostnader pga felberäknad frakt, så ska hon inte ha några köpare.
usch, jag blir nervös när jag hör hur din man är, men så där tänker jag också att Dan skulle bli om vi hade haft hus
. ja jag förstår att han vill skona mig, men han håller tyst om så viktiga saker o betynger mig istället med såna saker jag inte behöver får reda på. att han inte prioriterar rätt gör mig väldigt ledsen..
såg på fejjan att ni ska åka o bada idag, då lär väl Freya bli överlycklig
.
vi har varit ute på långpromenad, jag har tagit disk o nu sitter jag lite trött här
. är 9 grader i skuggan så den snö som kom igår eftermiddag smälter bort
. ungarna är i full fart, Noah och Linn pratar på i hans rum nu, tror de lagar mat tillsammans eller nå't
. Noah säger "sitt" och Linn säger "nej". hon har verkligen en järnvilja så det har varit mycket nej från hennes sida nu
. nu ropar hon mamma så hon har väl tröttnat på brorsan. måste kila
. mitt immunförsvar måste ju bara vara i botten. vilken jäkla tur att jag inte valde att plugga denna vår kan jag säga!! men usch, hade sett fram emot att äntligen få komma till lite möten denna vecka o slippa sitta inomhus hela dagarna 
. o jaha, igår retade han mig till tusen om att jag gick som en mörbultad zombie o han hade ju inte fattat hur ont jag hade haft. så jag fick ju ta båda ungarna hela dagen igår fastän jag hade så ont att jag knappt kunde stå o stå o bädda sängkläder o han skrattade när jag knappt orka lyfta en helt tom tvättkorg igårkväll. han fick nog dåligt samvete för han har velat ta på sig olika uppgifter idag som jag vet gör så ont med den värken man har!! men jag sa till honom att ta det lugnt för tusan, jag fixar det ändå...men nästa gång kanske han kan visa lite bättre förståelse när jag mår dåligt för jag överdriver inte precis när jag säger att jag har ont
. jag tog o diskade här, men sen blir det att försöka dammsuga, skura o göra rent i badrummet, känner mig nipprig, men det känns som magsjukan satt sig i väggarna lixom efter alla gånger man varit sjuk
. så jag är väl lite nojjig om att bli sjuk igen
. kan de inte säga rakt ut vad de misstänker är fel o vad som kan tänkas göras för hans del då??!! jag är lite trött nu på alltihopa, känns som man gått runt i cirklar de senaste 2 åren ju..