Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
Barbamamma: var oxå inne hos dig o kikade, hade vart superkul o åka o kolla på älgarna, men det blir lite långt som dagsutflykt
.Får nog bli ett annat år. Lutar åt att vi tar eskilstuna zoo istället för furuvik (närmre...) och förhoppningsvis skara sommarland oxå. på tal om astma, jag ska byta VC för Ida ( har själv redan bytt för på den andra finns ingen BM längre), för där vi går så har dom bara en läkare o han borde ha gått i pension för ca 30 år sen....
Känns tryggare o vara på en lite mer uppdaterad VC nu med Ida, lika nära blir det oxå, bara åt ett annat håll
Men ni verkar ju ha bra läkare som har koll!!
Xgirl: vad mysigt det lät med båtturen!! Middag i lugn o ro famför datorn kan ju vara ljuvligt oxå ibland
Vad härligt att ni äntligen fick besked om Arvids plats!!! Själv måste jag sätta mig i vecka o räkna på när jag kan tänkas gå hem om jag får havandeskapspenning, måste ju säga upp våran plats, vill helst inte betala i onödan...
Pilea: Mysigt med nyfödd liten granne!!! Låter som ni fixar fint i trädgården!! Gillar sten, det är fint! Jag använder kalksten mycket för det kan jag hämta hur mycket jag vill gratis
Men nu gör jag ett ryck med färg, målar lister o taket ska målas, bara det gör att det ser lite bättre ut
var ju ingen ide o springa ut då liksom.... Får hoppas det torkar idag då....Solen skiner än så länge i alla fall