Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
Vi är några tjejjer som hängt ihop ett tag men många har nu lämnat tråden och jaa det har liksom blivit lite dött så nu vill vi få in flera medlemmar i våran tråd som vi kan få lära känna
 så nu vill vi få in flera medlemmar i våran tråd som vi kan få lära känna   

här snackas det om ALLT inte enbart bebisprat utan verkligen om allt mellan himmel och jord , familjen,barnen,relationer,väder och vind,fritid ja allt som man kan tänkas vilja dela med sig av  

En viktig sak vill du hänga på så är du mer än gärna välkomen men här gäller det "ge och ta" alltså så skriver man inte enbart om sitt UTAN man ger alla andra oxå respons det är något man upplevt i många trådar att många bara skriver om sitt och vissa får massor av respons medans andra inte får så mycket som ett hej!! men är du med på det så HÄNG PÅ  

välkommna in jag hoppas vi blir mååånga  som samlas här 

.
 .  .
 .  
         Fast han har inte mera än 1 som man ser på g. Skönt o rensat upp bland leksaker iaf kan jag tänka mig, och vad jobbigt för dig att han strular på nätterna nu när du är hemma o ska plugga, kan inte vara lätt att plugga när man är trött.. Juliu strulade också i går natt.. han var vaken 1,5 timme o busade i sängen, tills han somnade brevid mig o då fick sova där resten av natten
 Fast han har inte mera än 1 som man ser på g. Skönt o rensat upp bland leksaker iaf kan jag tänka mig, och vad jobbigt för dig att han strular på nätterna nu när du är hemma o ska plugga, kan inte vara lätt att plugga när man är trött.. Juliu strulade också i går natt.. han var vaken 1,5 timme o busade i sängen, tills han somnade brevid mig o då fick sova där resten av natten

min mamma kom o fika men hon hade med vaniljbullar istället
 min mamma kom o fika men hon hade med vaniljbullar istället  hon hade missat på något sätt att det var kanelbullensdag
 hon hade missat på något sätt att det var kanelbullensdag  dessvärre har ju jag legat med migrän hela natten,det var en timme innan agathon vaknade som skiten släppte av men så fort jag klev upp för o göra välling så slog det till igen
 dessvärre har ju jag legat med migrän hela natten,det var en timme innan agathon vaknade som skiten släppte av men så fort jag klev upp för o göra välling så slog det till igen  tur dom växer till sig
 tur dom växer till sig  skönt att han tog flaskan iaf,sånt underlättar juän om dom ska bråka o vägra!!
skönt att han tog flaskan iaf,sånt underlättar juän om dom ska bråka o vägra!! i morse fick han gröt från 6 mån för första gången o han bara gapade åt en hel portion!!
  i morse fick han gröt från 6 mån för första gången o han bara gapade åt en hel portion!!