Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
suck,skrev ju en massa, men det försvann när jag skulle posta  . hur går det med dig barbamamma??
 . hur går det med dig barbamamma?? 
jag var på möte igår och gjorde steg 5. det var otroligt kämpigt, många känslor som jag försökt förneka kom upp till ytan. men efteråt kände ag ett slags lugn inom mig, precis som jag lagt av mig en del börda,men det är väl så när man delar med sig av sina djupaste känslor. och just under mötet med min terapeut så blev det så tydligt att jag går omkring med rädslor och jag är enormt oärlig mot mig själv genom att jag gör det. och det är bara jag som kan förändra det genom att leva ett liv jag vill leva. 
igår hände dessutom en sak innan mötet..pratade med barnens extrafarmor. var tvungen  att få veta en del saker..få veta sanningen pga att en sak hände så  blev det så naturligt. och det blev så klart för mig att så mycket saker  inte stämmer överens. 
äntligen såg jag hela bilden. så jag och Dan ska skiljas..efter allt som har hänt så har vi ingenting mer gott att hämta ur vårt förhållande. jag har varit blind..eller bara så enormt rädd. men det vill jag inte vara längre.

. är en tung dag, men jag försöker städa för att hålla lite tankar borta.
. är en tung dag, men jag försöker städa för att hålla lite tankar borta. . jag är iofs van vid tentor över nätet o grejer, men en intervju låter ju avancerat. men så spännande om du nu skulle få det
 . jag är iofs van vid tentor över nätet o grejer, men en intervju låter ju avancerat. men så spännande om du nu skulle få det  .
 .  
  . men go unge iaf, förhoppningsvis är det bara en period!!
 . men go unge iaf, förhoppningsvis är det bara en period!! . men hur gammal är du då?? så gammal är du väl inte
. men hur gammal är du då?? så gammal är du väl inte  . så jag fick kämpa mig igenom dagen.
. så jag fick kämpa mig igenom dagen.