Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
Vi är några tjejjer som hängt ihop ett tag men många har nu lämnat tråden och jaa det har liksom blivit lite dött
så nu vill vi få in flera medlemmar i våran tråd som vi kan få lära känna
här snackas det om ALLT inte enbart bebisprat utan verkligen om allt mellan himmel och jord , familjen,barnen,relationer,väder och vind,fritid ja allt som man kan tänkas vilja dela med sig av
En viktig sak vill du hänga på så är du mer än gärna välkomen men här gäller det "ge och ta" alltså så skriver man inte enbart om sitt UTAN man ger alla andra oxå respons det är något man upplevt i många trådar att många bara skriver om sitt och vissa får massor av respons medans andra inte får så mycket som ett hej!! men är du med på det så HÄNG PÅ
välkommna in jag hoppas vi blir mååånga som samlas här 
Jobbigt när hon har blivit mammig nu då, Julius är just nu neutral.. Men efter sambon kom hem från Luleå var han riktigt pappig i 2 dagar och i somras var han ruskigt mammig, då fick ju inte ens sambon hålla i honom typ.. Men nu är han överlycklig vem som ens håller i han 

Förstår inte vad som hänt med min gosse, han har alltid haft jätte svårt att komma till ro när han är trött. Men nu dom senaste 2dagarna har han bara somnat huxflux i famnen.. som nu tänkte jag skulle skriva klart här innan jag skulle försöka få han o somna, så tog upp han i famnen o nu sitter han o snarkar här
han verkar ju inte bli mätt på 6 mån vällingen utan maten och gröten är det som mättar honom bäst men man ska ju bara ge gröt max 2 ggr/dag så igår pratade jag med bvc för han är bara grinig när han fått vällingen och inte alls nöjd som han är när han får mat/gröt men hon tyckte inte jag skulle ge mer gröt utan testa o ge ½ burk med mat vid ett mål eller ge såna där små fruttiburkar med fruktpure men herregud då får jag ju mata i honom minst 4 burkar o det blir ju svindyrt i längden!! jag föreslog lite yoghurt och lägga i mjukt bröd men neeej det tyckte hon absolut inte jag skulle ge än utan vänta tills 7 mån så det inte blir för mycket för hans lilla mage
nu har han fått lunch och är lagd igen så får vi se om han vill sova en stund så jag kan fortsätta o städa av lite!!
.