• Ofeigur

Planera för syskon, utomvkeds i bagaget.

Hej! jag hade ett x i juli och blev gravid direkt och fick mf och nu är jag gravid igen utan men emellan och tyvärr är det från den högra äggledaren denna gång samma som när jag fick x. så man är lite orolig och funderar på hur  fort man kan känna av x om det är på samma ställe igen. Jag märkte inte det förrän i  v8 i juli då dom trodde det var blindtarmen. Ska ringa och få ett vul i morgon så jag kan bli lugn. Tur att man får komma in och göra det tidigt när man har haft ett x!

mvh Jenny

• Ofeigur
    nericia77 skrev 2010-10-25 07:24:57 följande:
    tråkigt att du oxå fått vara med om detta. men hoppas nu att det går vägen. ja skönt att de kollar upp tidigt så man förhoppningsvis slipper gå igenom detta igen. håller tummarna för att det sitter rätt.
    Tack! jag tänker ju såklart på att den kan ha fastnat igen i den högra sidan eftersom jag vet att äl var på den sidan denna gång. Tycker att  jag känner lite där det var men det kanske är innbildning. Jag kände inget förrän i v 8 då jag hade xet  så nu i v 5 borde det inte kännas va? har fått tid i dag  för vul. den 10 november och jag tycker det är lite väl sent och tänkter riinga om en ny tid för dom borde ju kunna se am det sitter något överhuvudet i livmodern om en vecka tycker jag . När jag är i v 6 borde det ju synas ngt! åh detta väntade! inte kul!=(
  • Ofeigur

Hej! ni som har haft x när plussade ni och hur starkt var trecket? mitt var väldigt svagt länge.

• Ofeigur

hihi ja det är väl så man får se det ! man överlever ju iallfall =) jag slapp ju tom att operera.
    Jag plussade direkt också utan mens . bara en äl så var jag gravid igen men fick mf och nu blev jag garvid igen med bara en äl emellan så nu får vi se hur det går. Det är på samma sida som jag fick x på tyvärr. Den högra sidan. Tycker att jag känner där det var men det är nog bara innbilning skulle jag tro.

• Ofeigur

Jag fick ett x i juli och ska in på vul på måndag i v 6+4 och det har jag själv fixat med en privat gyn. på kk ville dom vänta till v 7+6 innan dom gjorde det. Hon sa att det inte kommer att synas ngt alls innan dess men det sa inte  hon på den privata gyn.
    Det borde väl gå att se om det är ngt överhuvudtaget eller och livmodern är helt tom tycker man ju.

• Ofeigur

oki då borde dom se det på måndag=) det skulle vara skönt att  få veta  verkligen så man kan slappna av lite iallfall=)

• Ofeigur

var på vul idag och han såg att det fanns ngt i livmodern! skönt att veta efter x =)

Svar på tråden Planera för syskon, utomvkeds i bagaget.