• Mimmi2424

Ni som jobbar/jobbar på Guldfynd!

Hej allihopa!

Tänkte bara höra med er som jobbar/jobbat på Guldfynd om era erfarenheter därifrån.
    Jag har precis fått extrajobb där så är väldigt nyfiken. Har redan läst allt jag kunnat hitta på nätet.

Så.. hur var/är det?

Det ska bli så kul att börja!

• Svar på tråden Ni som jobbar/jobbar på Guldfynd!
  • AnnaVe

Jag extrajobbade på Guldfund för flera herrans år sedan och det jag minns var att det var grymt kul

• Mimmi2424

AnnaVe skrev 2010-09-09 15:39:57 följande:

Jag extrajobbade på Guldfund för flera herrans år sedan och det jag minns var att det var grymt kul
    Va bra! Det var det jag hoppades på! :)
  • Gmml

Får man fråga hur ni fick era jobb på Guldfynd?
    Känns som såna tjänster sällan ligger ute...

• alessandrosthlm82

har oxå arbetat på guld fynd. en kortare period.,

För att få jobb så kollar arbetsgivaren upp  dig så du inte har betanm. samt att du måste vara "ren" från polisens register. Då detta kollas upp. samt att dom ko0mmer be om Id-kort redan på Intervjun.,

Det var kul men kunde vara tufft ibland oxå., men sitter idag med admin jobb vilket jag tycker är roligare! 

• Mimmi2424

Jag fick jobbet genom att gå in i butiken med mitt cv och ett personligt brev och presentera mig för butikschefen. Tror att det fungerar bäst gällande butiksjobb. Det är så jag fått mina tidigare butiksjobb också.

• K T
    alessandrosthlm82 skrev 2011-01-24 08:47:50 följande:
    har oxå arbetat på guld fynd. en kortare period.,

För att få jobb så kollar arbetsgivaren upp  dig så du inte har betanm. samt att du måste vara "ren" från polisens register. Då detta kollas upp. samt att dom ko0mmer be om Id-kort redan på Intervjun.,

Det var kul men kunde vara tufft ibland oxå., men sitter idag med admin jobb vilket jag tycker är roligare! 
    Min kompis hade både en betalningsanmärkning och en anteckning om snatteri (när hon var 12 år) i polisregistret och det var inga problem för henne att få jobb på GUldfynd. Numera är hon BC i en Guldfyndsbutik.
Svar på tråden Ni som jobbar/jobbar på Guldfynd!