• ronja3

Badbalja

hej!
    Nu har jag letat runt efter badbalja till bebisen... Helst skulle jag vilja ha en med uttömningsmöjlighet i botten. Är det nån som har tips om var jag skall leta? Jysk, Ikea har ingen, inte heller nån av de barntillbehörsaffärerna som jag har i närheten här. Nåt tips?
    Mvh Ronja

• Svar på tråden Badbalja
  • mumlan1

Godmorgon. Jag har köpt en badbalja på ica maxi. Egentligen är det nog en stor diskbalja men den kommer nog passa bra när bebben kommer. Kram Linda. Önskar dig en bra dag...

• gumman4

Hej! I vår babyaffär har de en badbalja som har ett hål med en propp i, i botten. Affären heter Baby Comfort. Dessa baljor finns i välsorterade babyaffärer, kostar va 200 kr.

• Tjockepoffa

Jag köpte en jättefin röd på Coop forum för 99:- fanns även i blå.

• Helene1

såg sist att ikea hade i katalogen (I gbg)

• Aros

Har sett dem på coop för runt 100:- , på vår babybutik kostar dem från 200 upp till 600 beroende på modell. Jag kommer köpa den från coop då den kändes lika bra som de dyrare på babybutiken.

• Pinschan

Köpte en badbalja, ok baby laguna, på babyproffsen, men de hade även samma på barnens hus. Den är med uttömning i botten och den kostade 180:- inte så farligt tycker jag. Jag har hittat en hemsida tyvärr på finska men där finns det en bild på den (www.lastentarvike.fi/acms/core/default.asp&paatuoteid=416&toimittajaid=18).
    Lycka till med sökandet.

• Anna22

Jag köpte min på coop forum för 99, visserligen inga uttömning i botten men tyckte det var ett bra pris jämförelsevis mot barn affären här som tog från 200- 700.

• Fru Stjärna

Jag köpte den från ikea för 59:-. Den hade inte heller någon uttömning, men jag ser inte skillnaden på att hälla ur vattnet från kanten eller från ett hål i botten. Man måste ju ändå hålla baljan över handfat/badkar...

• fofffoffzoom

Skulle ha köpt den på IKEA för 59 kr men den var slut när vi var där. Dagen efter var jag på en second-handaffär här i Karlstad och där hittade jag en riktigt fin ljusblå balja med propp i botten för bara en tia ! Alltid trevligt med fynd.

• nenababe

Hejsan!
    Köpte en gul badbalja som är neutral med 2 söta nallar på med gummiplopp som man drar upp och tömmer baljan med.
    Kostade bara 169 kr från Barnenshus!
    Kram!

• ronja3

Hej alla och tack för svaren!
    På onsdag ska jag till Västerås och snoka igenom Ikea lite bättre, jag hittade ingen balja sist jag var där. Är det nån som vet om det finns ett Barnens Hus i Västerås och i såfall var?
    Mvh Ronja

Svar på tråden Badbalja