• lindajm

louis vuitton kopia

någon som vet vart man kan få tag på en louis vuitton väska (kopia)? online eller runt malmötrakten?

• Svar på tråden louis vuitton kopia
  • lindajm

håller koll på tradera och blocket

nån som  vet nåt annat ställe?

• lindajm

för att nu vill jag ha en kopia. studerar och har definitivt inte råd o lägga sånna pengar på en äkta. kommer köpa en äkta nångång i mitt liv men inte nu. nu vill jag ha en kopia!

• Posh

Googla på typ LV replicas.... många träffar Flört

Kul ska det vara
  • Tittij

Varför köpa en kopia? Finns ju mängder med fina väskor på både HM, Wedins och liknande affärer..
    Varför ge sken att ha nåt du inte har? Och om du i framtiden vill investera i en fin väska, känns det inte lite trist att det sprigner runt massa fjortisar med kopior osm urholkar märket? Varför vill man stödja den verksamheten?

• Posh
    Tittij skrev 2010-09-10 20:10:00 följande:
    Varför köpa en kopia? Finns ju mängder med fina väskor på både HM, Wedins och liknande affärer..
    Varför ge sken att ha nåt du inte har? Och om du i framtiden vill investera i en fin väska, känns det inte lite trist att det sprigner runt massa fjortisar med kopior osm urholkar märket? Varför vill man stödja den verksamheten?
    Jag förstår inte varför ni försöker ge er på TS? Replica handbags herregud, vi talar om handväskor inte att stödja gatuprostitution eller nåt.

Köpte en LV replica för 1800, jag tvivlar på att nån kan avgöra skillnaden på min och en äkta. Varför köpa en kopia? För att den fortfarande kostar rätt mycket pengar men man får en jäkligt snygg väska!
    Kul ska det vara
  • Nightmare
    Posh skrev 2010-09-10 20:16:54 följande:
    Jag förstår inte varför ni försöker ge er på TS? Replica handbags herregud, vi talar om handväskor inte att stödja gatuprostitution eller nåt.

Köpte en LV replica för 1800, jag tvivlar på att nån kan avgöra skillnaden på min och en äkta. Varför köpa en kopia? För att den fortfarande kostar rätt mycket pengar men man får en jäkligt snygg väska!
    Du är medveten om att det är olagligt att göra kopior, olagligt att sälja kopior... Varför ska man stölja en kriminell bransch?

Jag köper äkta, dels för att priset är ingenting emot livslängden och för att ja det syns att de är fejkade.
  • Posh
    Nightmare skrev 2010-09-10 20:21:30 följande:
    Du är medveten om att det är olagligt att göra kopior, olagligt att sälja kopior... Varför ska man stölja en kriminell bransch?

Jag köper äkta, dels för att priset är ingenting emot livslängden och för att ja det syns att de är fejkade.
    Jag anser att det finns betydligt värre kriminella saker vi kan oroa oss för och agera emot här i världen än saker av denna kaliber.

Köp din äkta märkesväska om du vill. Vad du anser om dess utseende gentemot en fakes är nog inte ts så intresserad av.
    Glad
    Kul ska det vara
Svar på tråden louis vuitton kopia