*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*
Hej tjejer! Jag är pinfärsk på det här med tempning, men tycker det verkar intressant och vill lära mig mer. Har därför surfat runt en del och läst på, men ni vet, man lär sig aldrig så mycket som på FL! Så jag är ny här men hoppar gärna in om det är okej!
Jag bor med min man och två barn. Vi har precis bestämt oss för att försöka få ett tredje barn, och det känns väldigt nytt och spännande! Förra vecka tog jag ur min p-stav och går nu i ovisshet om jag väntar på mens eller ÄL, Gud vet vad som kommer först. Men jag tänker inte låta en enda chans gå till spillo utan har handlat hem ÄL-tester och tänkte nu börja med tempningen också. All in liksom!
Ska bli roligt att se hur min menscykel ter sig och om jag kan lära känna min kropp på köpet. Eftersom jag är ny inom ämnet hoppas jag ni har överseende med frågor som kan tyckas självklara, men jag försöker läsa och lära så mycket jag kan genom att kolla på era kurvor. Jag har lagt till min ynkliga kurva sedan 6 dagar tillbaka under er BIM- och Charttråd, och håller nu tummarna på att få plussa med er!