• Kexet

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Ni som är duktiga på att läsa av charts. Vill ni titta på min och ge er syn på saken i fall min ÄL har varit, eller inte?  - > http://www.fertilityfriend.com/home/3eabb9

Blir osäker när inte ÄL-testerna visar så tydligt som man hoppats. Kanske missade jag den fulla stegringen på dag 13, eller så kommer ÄL senare. Vad tror ni, när ni se på min kurva som helhet?

• Kexet
    Kexet skrev 2012-10-12 09:13:54 följande:
    Blir osäker när inte ÄL-testerna visar så tydligt som man hoppats.
    På charten har jag satt ett + på OPK, fast som ni ser på testerna ovan är det inte speciellt säkert.
  • Kexet
    Capiche skrev 2012-10-12 10:13:59 följande:
    Kolla denna länk kexet, kan mycket väl vara så att du bara missade den starkaste stegringen den 13:e :)
    teskedinfo.blogspot.se/2010/03/agglossningste...

Bra länk. Tack! Jag tror det verkar så faktiskt. Med tanke på alla andra symtom då samt hur det har förändrats nu, så gissar jag själv på ägglossning mellan dag 13-14.  
  • Kexet

I morse satt FF ut kryss på min chart! Skönt. Då vet jag att ägget måste lossnat mellan dag 13-14, med tanke på den enorma ÄL-smärtan jag hade på kvällen dag 13, som sen var helt borta dag 14. På ÄL-testerna måste jag missat den starkaste stegringen bara... Själv tycker jag inte tempen stiger tillräckligt mycket. Undra vad det betyder?

Men jag undrar om de finns nå hopp. Känns som vi haft för lite sex. Vad tror ni? Kan detta funka?

www.fertilityfriend.com/home/3eabb9

• Kexet

Kanske inte syns på kurvan. Vi hade sex dag 10 och dag 12 i cykeln.

• Kexet
    Pillan2012 skrev 2012-10-15 08:06:08 följande:
    I natt kom mensen :)
    Jag det är inte ofta mensen följs utav en liten "Glad" men jag förstår att det känns skönt att vara i fas. Så kände jag när vi hade tagit ut P-staven. Så himla glad när första mensen äntligen kom och vi fick börja försöka på riktigt! 
  • Kexet

Dagarna sniglar sig fram. Jag tycker inte min kruva går upp så mycket som den borde?  Varför gör den inte det? Tänker att jag ahr för lite hormon som behövs för att det ska kunna bli något, men det kanske är att överanalysera? Tungan ute

• Kexet

Tiden går sååå sakta. Jag blir gaaalen! Vill bara att det ska bli morgon så jag kan testa, visserligen alldeles för tidigt, men ändå. Fick ett svagt plus tidigare graviditeter på ÄL+8 så hoppas kan man ju alltid.

Hoppas också att tempen fortsätter ligga högt. Jag vill bara att tiden ska gå fortare så jag får veta!

www.fertilityfriend.com/home/3eabb9

• Kexet
    kanske 4a skrev 2012-10-18 20:17:40 följande:

Kul att vi ligger lika! jag ska också testa i morgon äl +8 :) har fått svagt svagt en gång då och en gång äl +9 så visst går det.
    Jag har också fått positivt alla gånger jag varit gravid på ÄL+8, fast i dag var det neg. Tempen sjönk också så jag ställer in mig på att mensen kommer om ett par-tre dagar. Har en lutealfas på 10 dagar.
  • Kexet

Jäkla skit! Fick en minipytteblödning idag... Mensen är på g alltså. Som jag trodde. Det som gör mig extra ledsen är att jag bara är på ÄL+9 och har alltså en lutealfas p bara 8 dagar! Det funkar ju inte. Finns det något man kan ära för att rätta till detta?

Måste ändå säga att det är märkligt att tempen steg i morse till högre än någonsin tidigare i cykeln -> www.fertilityfriend.com/home/3eabb9. Borde den inte dippat om mensen nu börjat så smått?

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*