Inlägg från: telgebo |Visa alla inlägg
  • telgebo

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Losan skrev 2012-07-31 08:51:05 följande:
    Jag förstår vem det pratas om fick själv nog och undrade varför hon spammar varenda tråd. 
    Sen läste jag i en annan tråd att hon har AS och sökte vänner liknande henne själv!
    Kan kanske förklara en del i alla fall! 
    Ja så irriterande att hon spammar varenda tråd på planerar barn forumet, vet att hon har asberger nu men det är ändå irriterande. Hon kopierar sina inlägg gång på gång och även andras inlägg. bara att ignorera.
    Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • telgebo
    Capiche skrev 2012-07-31 09:04:14 följande:
    Åhhhh ......min temp dök idag ...skit. Vilket säkert innebär att det inte kommer släppa något ägg denna månad bara för vi verkligen myst på ordentligt och verkligen tänkt nu jävla ska vi träffa rätt.

Suck!
    Gumman, du inte deppa ihop nu. Din dipp kan tyda på att ÄL är på G nu ju så än finns hoppet kvar. Själv har jag gett upp denna gång, jävla tur att man inte försöker.
  • telgebo
    NellyNelly skrev 2012-07-31 15:45:46 följande:
    Ok...
    Inte här också.
  • telgebo
    Cice skrev 2012-07-31 16:27:16 följande:
    Hej på Er ...

Jag skulle vilja be om ursäkt för mina galna frågor   Skäms.

Jag brydde inte om min kroppstemperatur, tills nu när jag bestämde mig för att bli gravid.

Jag är en lärling här, och som alla nybörjare gör dumma frågor ... Jag hade inte köpt tjänster av Fertilityfriend förrän några dagar, och nu när jag köpte har dök på min sida många nya koder och det är något annat jag också måste lära mig.

Jag vill tacka er hjälp har gett mig, ni är undebara    {#emotions_dlg.flower}..

Det mesta av tiden när jag är online och  om det är ngt som ni frågar mig och jag inte  svara på någonting, är det för att jag har för vana att studera med datorn på, och jag har flera sidor öppna samtidigt, och får inte se vad ni skrev upp när jag är stänga sidor.

Stor kram 
    Jag undrar vad FD är på din kurva för någonting? Är det nån form av ÄL test eller? Aldrig hört talas om FD förr.
  • telgebo

Vad sysslar du med Nelly? Jag svarade Capiche på en fråga igår.

Sluta nu, du går väldigta många på nerverna nu, sluta spamma varenda tråd.

• telgebo

SLUTA NU NELLY!!!  Sluta förfölj mig.

• telgebo

Jag lämnar tråden

• telgebo

Vad är det för kul med att jag lämnar tråden Nelly? Du är ju för fan s-k på riktigt!

• telgebo

C à p i c h e var är du? Kan inte skriva ditt namn på mobilen för den hittar på ett eget ord ha ha

• telgebo

Då är jag tillbaks då det är som den ska vara i denna tråd, skönt

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*