• Svar på tråden Anses detta som stora blygläppar?
  • Anonym

Men det betyder mycket för mig. Kan inte någon svara om de ser normala eller onormala ut?

• Anonym

Varför orkar man bry sig om detta. Jag är frisk och mår bra...
    Ser väl normala ut. Har aldrig funderat över hur ett par onormala blygdläppar ser ut (!)

• Anonym

Jag tycker att dom inre ser stora ut.Men mina inre syns inte utanför så det är ju vad jag är van vid.Spelar ju egentligen inte så stor roll.

• Anonym

Dom är ju inte osynliga iaf, om nu någon ville ha det.....

• Anonym

ja, ungefär så ser mina också ut! Jag tycker visst man kan fråga om sådana saker. Varför ska man kunna jämföra bröst och midjor, men inte könsorgan.

• Anonym

Jag tycker att det där var en riktigt snygg mus!! Så ser min också ut ungefär, kanske inte lika symmetrisk dock... Min man gillar den och jag gillar den så då måste den ju vara fullt normal!

• Anonym

Jag är verkligen tacksam för alla svar om att bilderna ser normala ut för HUR ska man veta annars? Man vill ju inte ta upp en tid hos barnmorska bara för en så dum fråga som detta. Dessutom skulle de aldrig våga påstå att det är nåt fel. Men ni som inte behöver se mig i ögonen vågar ju. Om någon av er hade frågat mig om råd angående en frisyr eller nåt annat så hade jag gladeligen gett min åsikt, så eftersom detta betyder mycket för mig så är jag glad för att ni svarar. Ingen kille har påpekat något, men de vågar ju inte heller säga att de är fula så dem litar jag inte på heller. JAg litar bara på era åsikter eftersom ni inte har något att förlora på det. Ni vet ju inte ens vem jag är.

• Anonym

En fundering bara. Varför har du "hönan" utlagd på internet?

• Anonym

Anonym 11:15

Som du förstår så är det inte min "höna" som är utlagd på internet. Dessa två bilder påminner om min och jag ville höra andras reaktioner bara!

Svar på tråden Anses detta som stora blygläppar?