• jfsebastian

Vilken/vilka sexfantasier vågar .....

...du inte berätta för din partner, och varför?

• Svar på tråden Vilken/vilka sexfantasier vågar .....
  • LoveKiller

De som innefattar någon form av sex med någon annan än honom. Varför? Är övertygad om att han inte skulle uppskatta att få veta att det händer att jag tänder på någon av hans vänner..

• Anonym

Jag (tjej) skulle vilja ligga med en annan tjej. Slicka hennes anus och köra in en dildo där. Samtidigt som jag slickar henne och kör in en riktigt grov dilo i fittan. Efteråt skulle jag självklart få samma behandling ;)

• Anonym

Att jag längtar hett efter att få smisk. Alltså inte några lösa daskar utan verkligen smisk, hårt. Han skulle fan dö. Och tycka jag e konstig.

• Rynkigutanpåslätinuti

Åsså tar dom bort min runktråd. Skrikandes

• Anonym (hemlig)

Att jag vill bli fistad, tänder grymt på den tanken och tror att det är så skönt om man väl lyckas få in näven. Mannen vågar dock inte sticka in mer är två fingrar får han är rädd att jag blir uttänjd. Haha vissa karlar  fattar rätt lite.

• jfsebastian
    Anonym (hemlig) skrev 2010-09-12 10:40:28 följande:
    Att jag vill bli fistad, tänder grymt på den tanken och tror att det är så skönt om man väl lyckas få in näven. Mannen vågar dock inte sticka in mer är två fingrar får han är rädd att jag blir uttänjd. Haha vissa karlar  fattar rätt lite.
    Ni har inga barn va?
  • Anonym (Fantasia)

Jag är en gift 40+ are som har ett "normalt" sexliv med min man.
    Dock ... har jag på senare tid en fantasi som tänder mig enormt för dess förbjudna karaktär. 
    - att min man är med en annan kvinna ! -
    Jag vet, det är helknäppt!
    Jag ser på sittande i en fåtölj i rummets hörn , eller upptäcker dom när de håller på som bäst
    denna svartsjuka gör mig heltänd.
    Ibland när jag är riktigt kåt - så är det min bästa väninna - han sätter på.
    Jag blandar mig inte i leken själv utan är bara åskådare..
    Skulle ibland NÄSTAN vilja att det hände i verkligheten...

• Anonym
    Anonym (hemlig) skrev 2010-09-12 10:40:28 följande:
    menar du att du vill ha en näve i din rumpa?
    har någon testad?hur kännes det då? har du testad med kuk ? alltså anal sex, hur kännes det då ?

blir man inte uttänjd??
  • Anonym (Ingen)

Finns ingen sexfantasi jag inte vågar berätta för min sambo. Vi är väldigt öppna med allt. Och är swingers så vi har ju redan provat mycket ihop av fantasierna (han med en annan, jag med en annan, bli fistad av andra, se honom fista andra, tjejsex, andra som jag tänder på osv osv). Han vill testa wet och det har han berättat men dit har inte jag kommit än! Jag skulle vilja ha trekant med en extra kille och det har jag sagt till honom (och han hade börjat fundera på det med )...så det finns som sagt inget jag inte berättar, eller han inte berättar gällande hans fantasier!

• Isnogood
    Rynkigutanpåslätinuti skrev 2010-09-12 08:49:21 följande:
    Åsså tar dom bort min runktråd. Skrikandes
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
Svar på tråden Vilken/vilka sexfantasier vågar .....