• Solar

Raw Comedy Club.

Tänkte tipsa om att Raw Comedy Club drar igång ikväll på Maxim. I det första programmet medverkar bland annat Kodjo och Soran Ismail. Till och från så gästar även en utländsk komiker programmet. Är själv rätt sugen på att se Ardal O'Hanlon som är känd från den brittiska tv-serien Father Ted Glad

Mer information om showen.
    http://www.rawcomedy.se/kalendarium

• Svar på tråden Raw Comedy Club.
  • fialottan

Grymt, tackar för tipset! Brukaed själv titta på Father Ted när det gick på SVT för något år sedan  =) Så det kan skoj o se Ardal Hanlon live. Men börjar hans show verkligen 8 på morgonen eller är det nå skrivfel?

• Solar
    fialottan skrev 2010-09-12 14:54:55 följande:
    Grymt, tackar för tipset! Brukaed själv titta på Father Ted när det gick på SVT för något år sedan  =) Så det kan skoj o se Ardal Hanlon live. Men börjar hans show verkligen 8 på morgonen eller är det nå skrivfel?
    På Ticnet står det 20.00, så den tidigare informationen på Raw's hemsida måste ha varit felaktig. Men annars så verkar ju Axis of Awsome vara rätt grymma, spana in detta klipp med dem =)

">

• annsson
    Solar skrev 2010-09-21 16:42:12 följande:
    På Ticnet står det 20.00, så den tidigare informationen på Raw's hemsida måste ha varit felaktig. Men annars så verkar ju Axis of Awsome vara rätt grymma, spana in detta klipp med dem =)

">

" target="_blank">

Haha! Det där var ju helt fantastiskt!

Kollade upp lite mer med dem nu och det var helt min typ av humor med en hel del musik.
  • karaoke

Tycker att Raw är kul, och det brukar ofta vara rätt prisvärt. Men jag ser nog mest fram emot Jesper Rönndahls framträdande i december.

Tittade också på Axis of Awsome-klippet det var ju rätt kul! :)

• Solar

Funderar på att gå på Raw imorrn igen då Ro Campbell uppträder. Tycker alltid det är kul med utländska komiker som gästar Sverige. Är det någon som har sett honom förut? Hittar inte särskilt mycket med honom på youtube förutom något enstaka klipp.

• fialottan

Jag ska på Raw Comedy Club imorrn faktiskt! Både Jesper Rönndahl och Tobias Persson (som båda tillhör mina favoriter) ska uppträda.

Om någon kunde rekommendera bra matställen i närheten av Maxim så borde det supersnällt!

• Solar

Jag missade Jesper Rönndahl tyvärr, men en kompis berättade att det var sjukt bra. Tydligen så använde han mycket material som han drog tidigare under sommaren under skrattstock;
    ">

Mer info om den kommande våren på Raw: http://www.rawcomedy.se/kalendarium

• fialottan

Robin Paulsson som uppträder imorgon är ju rolig! Lite synd att man redan har gjort andra planer, annars hade det varit kul o gå =(

• karaoke

Kvällens artister på Raw verkar rätt bra, Jonathan Unge o Aron Flam. Kanske man ska göra ett besök på Pure, har aldrig varit där förut :P

• annsson

Ooh! Såg nu att det är Raw Comedy Cruise på fredag. En hel båt full med bra komiker som Magnus Betnér och Anders Johansson. Bokade biljetter med två vänner nu. Det var skitkul sist!

Ett litet helgtips om ni är barnlediga.  :)

• unreal

Jag tänkte gå på premiär-föreställningen imorrn. Då uppträder Stephen Amos (en brittisk komiker) som är riktigt rolig!

• fialottan

Kan låna denna tråd istället för att starta en ny. Läste att Raw börjar denna vecka (nu på Hilton). Men vad finns det för andra standup-klubbar i Stockholm? 

• pilfink

RAW är några klasser bättre än Big Ben. De blandar bättre mellan nykomlingar och etablerade.

Svar på tråden Raw Comedy Club.