• Anonym

Skojar dom?! Har blivit hänvisat ett jobb 7 mil bort. 4% av heltid!!!!!!

Hur går det ihop???? Det kommer ju kosta mer att resa till och från jobbet än vad jag får ut i lön!!!!!!!!!!!!!!!
    Seriöst, självklart söker man deltidsjobb, men hur många timmar i veckan är 4% egentligen?! Det går ju aldrig runt när man måste pendla dit!

• Svar på tråden Skojar dom?! Har blivit hänvisat ett jobb 7 mil bort. 4% av heltid!!!!!!
  • Anonym

Hänvisad är inte samma som att du fått jobbet. Skriv en dålig ansökan och hoppas att du inte kommer på intervjuv, kommer du en intervjuv gör en dålig då så får du aldrig jobbet.

• Pickeli
    Anonym skrev 2010-09-13 13:14:54 följande:
    Hänvisad är inte samma som att du fått jobbet. Skriv en dålig ansökan och hoppas att du inte kommer på intervjuv, kommer du en intervjuv gör en dålig då så får du aldrig jobbet.
    Fast glr det snyggt så det inte märks! Vissa arbetsgivare hör nämligen av sig till AF om det kommer fusk-ansökningar!
    Google it!
  • BlommyNess12

4%?!?! Det är väl bara 1,6 timme per vecka?!

Ja det är helt sjukt, en kompis till mig blev tvingad att söka ett jobb, 40 mil bort från sin hemstad, där han skulle jobba varannan helg.. Det kostade mer att resa fram och tillbaka än vad han skulle tjäna.. AF's lösning på det? "flytta"..

• sextiotalist

Det verkar vara en handläggare som inte tänkt hela vägen fram.

• UntilTheDark

4% ??? Hjälp, är ju ingenting. Nej det låter otroligt fel.

• VixieB

Vad är det för jobb egentligen?

• Anonym (Fel?)

Min första tanke är: Det står inte fel? Det ska inte stå 40%?

Vad är det för jobb som bara kräver 1,6h/v? Låter märkligt.

• UntilTheDark
    AnnaVe skrev 2010-09-13 13:30:00 följande:
    Vad är det du jobbar med?
    Amway har jag sett i en annan tråd. Är väll pyramidskit eller nått.
  • AnnaVe

TS vad du än gör gå inte på det som kissekatten1970 säger.

• Raskask

4% av heltid? Den arbetsgivare som anställer en person som har 14 mil att resa för att arbeta drygt 1,5 timme i veckan är troligtvis inte född. Det verkar ju dömt att misslyckas. Om jag får gissa så har den hänvisningen kommit till dig automatiskt och ingen arbetsförmedlare har nog suttit och tänkt till där så speciellt mycket.

Svar på tråden Skojar dom?! Har blivit hänvisat ett jobb 7 mil bort. 4% av heltid!!!!!!