Ada
Satt och funderade på namn och kom på Ada. Låter fint i mina öron och lätt och kort och säga. så vad tycker ni?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-13 15:29
puff
Satt och funderade på namn och kom på Ada. Låter fint i mina öron och lätt och kort och säga. så vad tycker ni?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-13 15:29
puff
ingen som tycker nåt??
Av någon märklig anledning tänker jag på en höna! Haha...måste blanda ihop det med Agda helt enkelt. Inte vad du ville höra förstår jag, men det var det första jag tänkte på. Men visst, Ada blir finare ju mer jag tänker på det! Fast jag tycker namnet Ava är 7 resor bättre! Det är ett fint namn...
Jag gillar Ada...
Ada..gillar det inte..
Fint!
Finfint!
jättefint. har faktiskt tankar på det till den kommande bebisen, om det nu visar sig vara en flicka.
Fint med enkla korta namn tycker jag!
Vi har också varit lite inne på Ada om det blir en flicka. Har en Otto sen innan så det blir två palindrom i sådana fall (namnen blir samma framlänges som baklänges), haha. Men fint namn iaf! Det är lite sådär att det blir finare ju mer man tänker på det.
Vår femmånaders heter Ada , jättefint tycker jag såklart!
Jag har också en dotter som heter Ada......underbart namn!
Ada är ett jättevanligt namn i Turkiet, betyder Ö (en sådan ute i vattnet ;) )
Funderade på det till våran flicka men det ska bli ngt annat. jättefint namn
Ada är jättefint och dessutom lite nördigt (på ett bra sätt alltså ;) ) Ada Lovelace var en begåvad brittisk matematiker och har ett programmeringsspråk uppkallat efter sig :)