Nu har jag pratat med min gynekolog om att jag vill göra en utredning om PCO-s när hon ringde idag. Hon sa att det kunde vi ju fixa...har bara varit hos henne en gång tidigare å den gången pratade hon bort det. Men nu verkar det ju positivt för jag ska till henne om 2 v och då ska jag verkligen se till att få detta utrett!
Skulle det vara så att jag har detta "syndrom" så skulle det vara svaret på många frågor i mitt liv. Varför jag har så väldigt svårt att stå emot sötsaker, varför folk tror att jag är gravid i typ 7:e månaden :P, alla finnar som kommer å går hela tiden, fjun i ansiktet, hittade 2 strån på halsen som jag genast klippte bort *pinsamt* osv...
Å nu har jag å min kille haft oskyddat sex i 10 månader å jag har trott att jag haft ägglossning pga att det kommit flytningar som har konsistens som äggvita (har antagit att jag alltid har ägglossning då men jag vet så lite om detta??) men inget verkar hända..varje månad kommer mensen...På tal om mens så kan jag ha lite oregelbunden har ca 7 dagars mens sedan när den tagit slut så tar det alltifrån 23-30 dagar tills nästa kommer.
Är det oregelbundet? Ibland kommer den på dag 23-24 ibland 25,26,27 å i värsta fall dag 30 inte lika vanligt.
Någon gång men väldigt sällan har den kommit efter 30 dagar typ 33.....