småfolk lagersalg
Priser:Tröja, body, suit 80 DKK
Filt 100 DKK
Velour 150 DKK
Hoods, tröjor, jeans, lurvar 170 DKK
Body 75 DKK
Klänningar 150 DKK
Babymössa 10 DKK
gamla priser från hösten 2009... butte kan du klistra in dem med?
gokväller.. haft fullt upp... var dags för fotograferingen till tidningen idag....
höll på å bli tokig på maken min innan.... sa till han att vara här i god tid så ja kunde hinna göra mej iordning med.... MEN det va han inte kom 15.30 å vi skulle var där kl 16.00 å när han kom hem ja dåskulle han ju göra sig iordning GAH::.... så ja ick göra iordning max, melina å mej själv, packa ner skötgrejer mm.... så ja han har ett minus hos sej....
Det minuset ska ja nu deala med för att kunna åka på salg.. soooo wish me luck ;)....![]()
![]()
![]()
SÅDÄRJA..........maken manipulerad å klar... salg here i come ..sa iof inte hel sanningen om shopping =P men det blir nog bra haha....
smultron vilken väg är lättast å bäst att ta sig till salgen... hade ju varit skönt å mötts upp å kört tillsammans.....hatar att köra i danmark =S
smultron vilken väg är lättast å bäst att ta sig till salgen... hade ju varit skönt å mötts upp å kört tillsammans.....hatar att köra i danmark =S
såg att vägen med båten är 45 km mindre totalt, tar lite längre tid dock, men där e inga vägtular.
åker man via bron å köpenhamn så var det vägtullar...
lr ha ni fått fram ngt annat?
har nattat maxen varav min frånvaro ;)......... tar gärna den vägen som e lättast att köra:P........
kommer ta bron över från malmö.... ev komemr syrran med.. hennes biologiska pappa bor i danmark å råkade visst bo i Holbæk. =P så hon har kört där inna =)
(chefen lovade dock att när det är moloslag skulle han få semester) så jag kommer inte iväg till småfolk.puffar upp tråden lite... hur dags ska ni åka??
har vi ngn bil lista ngn stans??