Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

småfolk lagersalg

JsN å Smultron: Har redan filat på lista . Tror den blir gaaaanska enkel, inget specifikt direkt. Försöker mest förhindra dubletter... Men måste kanske revidera lite nu när kronan var lägre. Då blir inte klänningarna så "dyra" längre . Minns ni hur mkt pengar jag skickade med sist?

Storasyster 0710 & lillebror 0912
  • Stormis

JsN: Du ska få handla till lillebror! Än så länge är listan typ "köp det finaste ni hittar, gör inget om en får allt och den andre inget". Ingen "behöver" ändå nåt iaf . Har börjat bunkra gamla 98/104 till K och jag rensade ju Småvis lager på 74/80 när hon hade 70 %...

• Stormis

JsN: Trodde du redan gjort det eftersom du var så exakt på kronan i ditt mail . Å så får du ju springa till bankomaten en gång till sen B-)

• Stormis

JsN: Aaaah, jag är lite trög ibland . Tolkar det som att vi växlar samma då iaf . Förde över till IdaT nu och där tar jag kanske nån krona av de tillgodo då . Som att jag har nåt tillgodo av dig med alla mina gratisfredagar B-).

• Stormis

Ooooooh! Gott!!!!

• Stormis

Ååååh, ha så kul nu imorgon . Hoppas att det blir någorlunda enkelt med shoppingen åt mig till slut iaf. Är hemma i Sv fredag förmiddag lokal tid. Ser gärna bilder på min ranson då. Kommer säkert och hämtar den sen under dagen . El jobbar du på fre? Bytt ledig dag?

Svar på tråden småfolk lagersalg