• h80

småfolk lagersalg

frågar här med
    jag kan verkligen inte åka.............men om nån vill handla lite till mig (pengarna innan såklart) vore det jättesnällt

• h80

ååhh jag kanske kanske kanske kan komma iväg. Sa precis till sambon att jag tyckte att han kunde ta semester på torsdagen så att jag kunde åka (sa det på skämt) men han svarade "kanske, får se hur jag har med semesterdagar"

• h80

Om jag kan komma iväg (beror på om mannen får semester) finns det plats i nån bil på torsdagen? jag bor i lund

• h80
    h80 skrev 2010-09-15 17:42:37 följande:
    Om jag kan komma iväg (beror på om mannen får semester) finns det plats i nån bil på torsdagen? jag bor i lund
    eller nån som vill åka med mig?
  • h80
    Buttelina skrev 2010-09-15 19:40:49 följande:
    kanske i grekis bil
    får kolla med henne när mannen har pratat med chefen imorgon, håller tummarna :)
  • h80

Mannen kunde inte ta semester på torsdagen, nått superviktigt möte Rynkar på näsan (chefen lovade dock att när det är moloslag skulle han få semester) så jag kommer inte iväg till småfolk.
    Är det nån som skulle kunna tänka sig att handla lite till mig?

• h80
    Olivers Mamma skrev 2010-09-16 13:16:11 följande:
    kan du inte åka på fredan eller lördagen då?
    vi får vårt hus på fredagen o har en massa folk som kommer o hjälper oss o flytta fredag/lördag. Känns inte som om jag kan låta dom flytta o åka o shoppa Glad
  • h80
    Greksmurfen skrev 2010-09-23 21:36:43 följande:
    hur mkt ska ni växla??
    vet inte vad valutan ligger bäst just nu?!? har inte växlat än men börjar bli dax snart....
    inboxar du mig...behöver kontonummer :)
  • h80
    Greksmurfen skrev 2010-09-23 21:44:54 följande:
    ah kan ju vara en ide =P....
    ska kolla upp mina nuffror så du får dem...=)
    vill du att dem ska shoppas upp oavsett vilket? asså även m ja inte skulle hitta så mkt?!?
    shoppas upp såklart Glad
  • h80
    Kristyr skrev 2010-09-30 13:58:52 följande:
    ska bli spännande och se vad som hittats till mig...
    jag är också spänd Glad vi har v'äl samma bud?
Svar på tråden småfolk lagersalg