• Helle

småfolk lagersalg

Smultronhjärta skrev 2010-09-13 21:41:26 följande:
    Tänk efter nog för jag tar inte med mig några dineros tillbaka- allt handlas upp
    Får man påminna om fler dineros som önskar bli upphandlade?
  • Helle
    Smultronhjärta skrev 2010-09-13 22:12:59 följande:
    De kan jag ta med...antar att det blir specifik lista från dig?
    Säger redan nu att specifikt på Småfolk är toksvårt..färgönskningar inte lika svårt men just det och det printet är nästan omöjligt-i rätt storlek
    Jag hade faktiskt tänkt ge en rätt öppen lista denna gång På Småfolk kan det nästan inte bli fel vad den än blir Långärmade tröjor till storkillen är det som mest behövs

Vet du om det brukar finnas lakan el handdukar?  
  • Helle
    Smultronhjärta skrev 2010-09-29 20:28:14 följande:
    Nähä..om jag kanske skulle gå och söka upp kudden..Klockan ringer 2.30Tyst
    Såg du mitt lilla mail

Sen kan du få sussa kudden

Ha så skoj! 
  • Helle
    Smultronhjärta skrev 2010-09-29 20:42:50 följande:
    Jag har koll
    Tack
    Kristyr skrev 2010-09-29 20:39:58 följande:

oj! Ung då brukar jag sura över att lillesyster är hungrig

Ja fy f*n alltså- tänk vad man gör för lite kläder
    Dig kan man lita på Solig
  • Helle
    Kristyr skrev 2010-09-30 14:12:41 följande:
    allt utom brunt och gärna gammalt.. inte så mkt mer... eller klänningar,tröjor och t-shirtsar
    Kankse unisex till sonen med
    ganska öppen lista med andra ord

Vi får väl skapa en bytesgrupp på FB om det blir dubletter
  • Helle
    Ocikatten skrev 2010-09-30 14:21:28 följande:
    Jag önskade mig bara två tröjor i vardera storlek och skickade med en bild på vad vi har så det inte blev dubletter!
    Det var ju smart ju Fast jag har en del så jag tänkte att det går alltid att sälja el byta med någon om det skulle bli samma som det vi redan har. 

Kristyr: bra list  
  • Helle
    Ocikatten skrev 2010-09-30 14:27:24 följande:
    Ja, vi har väl bara 4-5 tröjor sen innan så det var inte sååå mycket att hålla koll på!
    Nästa storlek kommer vi att få vänta länge på så det vill jag inte, behöver tröjor nu!

Får ni några över som jag inte har så kan jag tänka mig köpa fler...
    Vilka storlekar bad du om ?
  • Helle
    Lilla Ego 07 skrev 2010-09-30 14:40:38 följande:
    Samma härGlad Plus 74/80-8692 till lilltjejen Glad Sen så har jag även en beställning på Ida T om de nu åkte dit. Hörde talas om sjukt billiga regnställ och skötväskor Flört
    Jag fick regnbyxor därifrån förra gången de var där och jag tror de kostade typ 100 DKK. Fina lakan fick jag då med
  • Helle
    Lilla Ego 07 skrev 2010-09-30 18:24:58 följande:
    Yes!!!! Pratade nyss med smultron och hon har lyckats bränna alla mina pengarTyst bra utbud på småfolk tyckte hon också
    Oooo spännande, Smultron är mitt ombud också Var var de nu någonstans?
  • Helle
    Lilla Ego 07 skrev 2010-09-30 18:42:04 följande:
    Jag pratade med henne för ca en halvtimme sen och då hade de precis gått ut ifrån ida t salgen Glad
    Skoj Hon hade pengar kvar sen hon handlade Molo och IdaT till mig i våras, så därför tyckte jag hon lika gärna kunde shoppa upp dem nu på Småfolk och det låter ju som det skulle ha gått bra
  • Helle
    Helle skrev 2010-09-30 18:44:09 följande:
    Skoj Hon hade pengar kvar sen hon handlade Molo och IdaT till mig i våras, så därför tyckte jag hon lika gärna kunde shoppa upp dem nu på Småfolk och det låter ju som det skulle ha gått bra
    Oj, bra svenska ser jag ... jaja. Ni förstår säkert
Svar på tråden småfolk lagersalg