Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

småfolk lagersalg

Är det samma pris på kläderna oavsett storlek? Inget baby eller JR? T-shirt och långärmat samma pris?

• Duntoffla
    lillronya skrev 2010-09-26 18:29:48 följande:
    Oh jisses!
    Ordnar det nu!
    *asg* Haha, det är lätt att glömma men pengarna kan vara najs inför salgen tänkte jag
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2010-09-26 18:34:06 följande:
    Ja det är klart ju! Nu är de överförda iaf. Förlåt! Och tack för hjälpen med beställning och samordning!
    Tack! Så lite så!
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2010-09-26 20:28:20 följande:
    Lite lite drag i den här tråden, tycker jag.

Hur mycket pengar ska ni andra ha med er??
    Vilken storlek kommer du ha i tröjor till E? VI har 98/104 nu men är det kanske dumt att köpa mer såna? Tycker att en del av Småfolks tröjor är större än andra. På T-shirt blir det nog större men i långärmat? Obestämd
  • Duntoffla
    Ocikatten skrev 2010-09-30 08:15:23 följande:
    Alldeles, alldeles UNDERBAR!! Solig
    Ja, det är verkligen superkul att vara på salg. Tyvärr kommer jag inte kunna gå på Molos heller i höst men nästa vår, då MÅSTE jag
  • Duntoffla
    Ocikatten skrev 2010-09-30 08:42:43 följande:
    Fast du fick väl lite salg-behov tillgodosett i våras?!
    Jag hoppas att jag kan sticka över i höst, inte för att vi behöver några kläder men för att det är kul...
    Ja, jag behöver ju egentligen inte så mycket. Skulle behöva bodys i 62 (fast i november passar väl inte dem längre) men jag gillar inte Småfolks bodys så jag får kolla Molo på Tradera tror jag.

Nu måste jag gå. *gallskrik här bredvid*
  • Duntoffla

Vad kul att ni verkade hitta så mycket fint på Småfolk igår, det bådar gott för det som förhoppningsvis shoppades åt mig Var det mycket nytt eller från äldre kollektioner?

• Duntoffla
    lillronya skrev 2010-10-01 08:45:14 följande:

Skönt att du inte mår sämre iaf!

Nä den dubbleringen var minsann rolig.

JsN skrev 2010-10-01 08:32:38 följande:
    Nu ska jag packa traderapaket. Auktionerna som gick ut igår finasierade nästans gårdagens extravaganta shopping... Vad säger ni om detta www.tradera.com/Smafolk-omlottklanning-gron-m...?

Oh tjena vad bra!

Jag har inte så bra koll på vad som är nytt och gammalt, men tror att det var mest nytt.

Kom på när jag skrev inlägget att jag nog inte direkt heller vet. Vissa print kan man ju så klart känna igen men när det gäller SMåfolk har jag dålig koll och glömmer printen. Inte som med Molo där man har koll på mycket mer
Svar på tråden småfolk lagersalg