Inlägg från: Ocikatten |Visa alla inlägg
  • Ocikatten

småfolk lagersalg

Hur brukar utbudet vara på tröj-fronten? Långärmat alltså?

Funderar på om jag ska ta mig dit...

• Ocikatten

Flock skrev 2010-09-14 13:51:36 följande:

Någon som vill mäta eller fota hur stor skillnad det är mellan 3-4 år (98-104) och 5-6 år (110-116)
    i småfolk?? Pliise..
    Han har 3-4 år nu och han fyller 4 i oktober. Känns bara så STORT med 5-6 år men det är det kanske inte??
    Flock: Är du här?!?
    Skillnaden på storlekarna varierar lite beroende på print!
    Men jag hade nog tagit 5-6 år om jag vore du.

• Ocikatten
    Flock skrev 2010-09-14 20:07:05 följande:
    Tack snälla!! {#emotions_dlg.flower}

Det blir i 110/116 högen för mig. Jag trodde det var större skillnad. Vet att jag förra året tittade på de tröjorna i den högen och tänkte "vilka gigantiska tröjor" men  min lille godisburk börjar bli stor.
    Åh, då blir där inga kvar till mig om jag får tag på bud alltså!? Flört
  • Ocikatten
    Olivers Mamma skrev 2010-09-14 20:17:22 följande:
    ska inte du med?
    Nja, har lite svårt att få ledigt på torsdagen och tycker det är lite långt att åka själv. Får väl spara mig till Molo fast Småfolk är större favorit här just nu...
  • Ocikatten
    Olivers Mamma skrev 2010-09-14 21:36:53 följande:
    åka lördagen med oss då?
    Ska ni dit på lördagen? Trodde alla åkte på torsdagen!
    När, var, hur är ju frågorna då förstås!
  • Ocikatten
    lillronya skrev 2010-09-14 21:53:45 följande:
    Vi har 98/104 på de vi har och de är helt ok. Tror jag stannar där. 110/116 är alldeles för stort. Kanske om man hittar någon gammal en så kanske det passar. För visst är de mindre då?
    Kolla jämförelsen mellan storlekarna tidigare här i tråden!
  • Ocikatten
    Olivers Mamma skrev 2010-09-14 21:54:28 följande:
    Nej, som det ser ut nu har jag en trff på torsdagen och hur mycket jag än älskar salg kan jag inte boka om mina träffar pga salgen (hade kanske inte varit lika kaxig om det hade varit enda möjligheten att åka dock )
    åka tidigt är det som gäller
    Vi kan väl se när det närmar sig om det blir en salg-lördag? För i så fall kan jag gärna tänka mig att hänga på!
  • Ocikatten
    Smultronhjärta skrev 2010-09-14 22:00:16 följande:
    De såg dock nyare ut..nu vet man iofs inte vad man kan vänta sig men det är väl (tyvärr) nyare som gäller även på salgen nu..
    Tror du att det skiljer sig mycket mellan storlekarna även av de gamla modellerna?! Jag håller ju tummarna för den nya då de gamla sitter liiite tight om magen på mina gossar.

Flock: Har du koll på om det är "gammalt" eller "nytt" du har i 98/104?!?!
Svar på tråden småfolk lagersalg