Inlägg från: Lilla Ego 07 |Visa alla inlägg
  • Lilla Ego 07

småfolk lagersalg

Ååååhhhhhh salg!

Även om jag själv inte kan åka, men smultron my love har lovat att handla till mig Glad

Nu är frågan bara, hur många dineros ska man skicka med smultronflickan Glad

Syr upp fina mössor, kolla på: www.sarabellabusa.blogg.se
  • Lilla Ego 07
    Smultronhjärta skrev 2010-09-13 21:41:26 följande:
    Tänk efter nog för jag tar inte med mig några dineros tillbaka- allt handlas upp
    Det är rätt inställning! Allt ska shoppas upp till sista kronan! Annars vore det inte någon bra salgGlad 

När vill du ha pengarna? har jag till ett par dagar innan på mig?

Måste fundera. Huvudet blir helt crazy bara jag hör att de är salg även om jag själv inte kan åkaGlad
  • Lilla Ego 07

Har danska kronan gått ner? står på forex sida att de kostar 1,27kr för 1 dansk krona. Va inte de rätt billigt?

• Lilla Ego 07
    Smultronhjärta skrev 2010-09-13 22:12:59 följande:
    De kan jag ta med...antar att det blir specifik lista från dig?
    Säger redan nu att specifikt på Småfolk är toksvårt..färgönskningar inte lika svårt men just det och det printet är nästan omöjligt-i rätt storlek
    Jag tar det jag får Glad Tror vi har rätt samma smak du och jag. Sen så har jag bara haft småfolk sedan förra hösten så alla print innan dess har jag inte haft.

Jag vill ha massor av tröjor till båda barnen, klänningar, suits, ja alltGlad o skulle det finnas en liten liten lurvis i 86 el liknande så tas ju den tacksamt emot också Glad

Ska skriva storlekar och mejla dig bara. Tror iofs att vi köper rätt samma storlek till båda våra barn också va?
  • Lilla Ego 07

Sitter o funderar vad som är en lämplig summa att skicka med mitt bud Hjärta

Hur mycket orkar du köpa till mig Smultron? Oskyldig

• Lilla Ego 07
    Smultronhjärta skrev 2010-09-14 20:11:10 följande:
    Well..jag fixar en hel del..Detta iom att du ska ha ungefär detsamma som som jag samt att jag vet att du alltid säljer vidare om inte annat
    Ja du är väl vältränad numera juGlad Eller har musklerna förtvinat under sommaren kanske Flört

Ja du och jag ska väl i princip ha samma. Så gör det enkelt för dig och köp dubbelt i allting du hittar :) om det finns 2 vill säga av dem.
  • Lilla Ego 07
    Kristyr skrev 2010-09-15 13:37:28 följande:

Åhh någon som vill köpas nått åt mig?

Jag kan i vanlig ordning inte åka..
    1. Har lite långt
    2. Lillesyster döps den helgen

Vi borde försöka få ihop ett gäng nångång vi från Stockholm Glad Nån gång ska jag bannemig dit harjag bestämt
  • Lilla Ego 07
    JsN skrev 2010-09-17 07:49:16 följande:
    Tänk om två veckor! Då sitter vi här vid den här tiden och är rejält salgbakis. Och njuter av att titta på våra fynd.

Visst är det är härligt att få tiden i god tid, men samtidigt blir det lite för länge att vara helstissig hela tiden...

Traderakontot räcker med råge till det jag ska ha, men med helgens erbjudande om gratis osåltavgift lägger jag nog ut en hel del till som jag vill ta högre utrop för.
    Ja det är ju kanon med gratis osålt nu i helgen, kunde inte ha tajmat det bättre känner jag. Har nästan fyllt en prolist med 50 auktioner som får gå iväg imorgon.

Funderar på att slänga iväg ännu fler bara för att jag har ångan uppe men de ska ju packas och skickas sen också....Glad
  • Lilla Ego 07
    Smultronhjärta skrev 2010-09-28 20:20:34 följande:
    Vad ska man tro nu då?? Kan det finnas mer än vad det har varit de senaste två åren när lokalen är störreTungan ute
    Åh jag tror att det finns mycket mer Glad Så du kommer nog inte ha alls svårt att spendera mina pengar Tyst

Har du fått dem by the way?
  • Lilla Ego 07
    Helle skrev 2010-09-30 14:14:15 följande:
    ganska öppen lista med andra ord

Vi får väl skapa en bytesgrupp på FB om det blir dubletter
    Det där var ju en jättebra idé!! Kanoners om man får dubletter ju att bara byta med någon annan
  • Lilla Ego 07
    Ocikatten skrev 2010-09-30 14:27:24 följande:
    Ja, vi har väl bara 4-5 tröjor sen innan så det var inte sååå mycket att hålla koll på!
    Nästa storlek kommer vi att få vänta länge på så det vill jag inte, behöver tröjor nu!

Får ni några över som jag inte har så kan jag tänka mig köpa fler...
    Ojoj vi har många, vet inte hur många. Dock inte några av några äldre kollektioner då jag började digga småfolk förra hösten. Kommer nog bli ett gäng till växalådorna tror ajg men de gör inte nåt för stora E har inte någon växalåda alls knappt. Värre är det med lilla L för hon har rätt gedigna växalådor....men jag kan nog trycka i mer! Glad
  • Lilla Ego 07
    Ocikatten skrev 2010-09-30 14:36:51 följande:
    98/104 och 110/116
    Samma härGlad Plus 74/80-8692 till lilltjejen Glad Sen så har jag även en beställning på Ida T om de nu åkte dit. Hörde talas om sjukt billiga regnställ och skötväskor Flört
  • Lilla Ego 07

Yes!!!! Pratade nyss med smultron och hon har lyckats bränna alla mina pengarTyst bra utbud på småfolk tyckte hon också

• Lilla Ego 07
    Helle skrev 2010-09-30 18:38:35 följande:
    Oooo spännande, Smultron är mitt ombud också Var var de nu någonstans?
    Jag pratade med henne för ca en halvtimme sen och då hade de precis gått ut ifrån ida t salgen Glad
  • Lilla Ego 07
    Duntoffla skrev 2010-10-01 08:47:58 följande:
    Kom på när jag skrev inlägget att jag nog inte direkt heller vet. Vissa print kan man ju så klart känna igen men när det gäller SMåfolk har jag dålig koll och glömmer printen. Inte som med Molo där man har koll på mycket mer
    Duntoffla. Jag vet inte om du har svarat tidigar kanske men hur tänkte du frakta dina kläder från Smultron?
  • Lilla Ego 07
    Smultronhjärta skrev 2010-10-01 09:38:33 följande:
    Din laddning är rätt rejälTyst Jag kan iofs kolla om min kompis ska ta bilen ner hit den 14:eDrömmer
    Åh vaddå? är det nån som ska köra uppåt stockholm??

Jag skulle gladeligen betala lite extra för att få dem levererade hit :)

Kommer det bild snart Hjärta

Du är underbar! Blev lite chockad igår (kanske hördes) när jag ringde. Blev lite paff av småländsk dialekt därGlad
  • Lilla Ego 07
    Smultronhjärta skrev 2010-10-01 10:37:31 följande:
    Ungefär lika paff som jag blev över 08an då
    Haha ja jag har inte nån jättedialekt tycker jag. Är ju närking i blodet så lite gnällig kan jag nog låtaGlad

Du har verkligen lyckats pricka rätt på all min shopping! kunde inte ha gjort det bättre självHjärta
Svar på tråden småfolk lagersalg