• Flock

småfolk lagersalg

Första jag tänkte när jag vaknade var SALG Underbart härligt!!

Vilken väg åker vi?? Ska jag ta brobizz??

De som går sin egen väg behöver ingen karta.
  • Flock
    lillronya skrev 2010-09-14 08:44:12 följande:
    Nu drar jag till jobbet och dealar.
    Ha det bra tjejer!
    Lycka till
  • Flock
    1 och 1 är 3 skrev 2010-09-14 09:31:18 följande:
    TJOHOOOO!!! Klartecken från Ronya!!! Då växlar jag nog idag när jag ändå ska till banken...
    NICE!
  • Flock

Någon som vill mäta eller fota hur stor skillnad det är mellan 3-4 år (98-104) och 5-6 år (110-116)
    i småfolk?? Pliise..
    Han har 3-4 år nu och han fyller 4 i oktober. Känns bara så STORT med 5-6 år men det är det kanske inte??

• Flock
    Ocikatten skrev 2010-09-14 19:01:26 följande:
    Hmm... Den översta gröna är alltså med traktorer på!
    Tack snälla!! {#emotions_dlg.flower}

Det blir i 110/116 högen för mig. Jag trodde det var större skillnad. Vet att jag förra året tittade på de tröjorna i den högen och tänkte "vilka gigantiska tröjor" men  min lille godisburk börjar bli stor.
  • Flock
    1 och 1 är 3 skrev 2010-09-14 19:36:15 följande:
    Vi möter upp er i hbg, ni är nog dom enda som kör E6an.... men vi hittar er där!, Vet inte var dock men de har nog Ronya koll på
    Det är väl lättast att mötas där vi mötes sist. Vid polisen. För nu hittar  JsN och smultron den lilla skylten Drömmer
  • Flock
    1 och 1 är 3 skrev 2010-09-14 20:17:32 följande:
    Nya eller gamla polisen
    Nya..
    JsN skrev 2010-09-14 20:28:26 följande:
    det enda jag minns är att det var jättesvårt att hitta dit!
    Haha, ja. Det var ju för ni missade skylten uppe på huset. Tror ni känner igen er när ni kommer denna gången. Där är gratis pakering.
  • Flock

Undra om där kommer någon söt svensk/dansk och rotar i min säck denna gången med.. Haha, tappade hakan när hon fiskar fram den finaste tröjan som jag var så nöjd med    

• Flock
    Ocikatten skrev 2010-09-14 22:14:10 följande:
    Tror du att det skiljer sig mycket mellan storlekarna även av de gamla modellerna?! Jag håller ju tummarna för den nya då de gamla sitter liiite tight om magen på mina gossar.

Flock: Har du koll på om det är "gammalt" eller "nytt" du har i 98/104?!?!
    Näää, ingen koll.. Jag bara handlar
  • Flock
    1 och 1 är 3 skrev 2010-09-15 20:24:05 följande:
    HA HA HA!!!
    Den jag har säljes i sportaffären här i byn. 99 kr tror jag att jag betalade. Supernöjd är jag med den iaf!
  • Flock
    1 och 1 är 3 skrev 2010-09-15 21:31:24 följande:
    Ja... din är ju som en magväska fast under byxorna... frågan e om jag med min nuvarande mage frå plats men den innanför jeansen.... Obestämd
    Du har väl ingen stor mage!! ELLER jag har missat något?? Drömmer
  • Flock
    1 och 1 är 3 skrev 2010-09-15 21:51:47 följande:
    Missat vet jag inte... hon e två år och "fullifan" Efterlämnade dock ett par extra kilo... ALLA på magen...
    Då har du alltså ingen stor mage, där med basta.. Så då kan du köpa magväska. Säg till om jag ska fixa..
  • Flock

Hej hej!

Ja, jag kom helt av banan här efter mammas hastiga bortgång. Känner inte alls för att åka på salg men jag skulle tro att det känns bättre när jag väl får träffa alla mysiga tjejer i bilen..

Har idag växlat för den niciga valutan 1.25!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu ska jag bara försöka ta upp bankdosan och betala JsN oxå men allt känns så jobbigt, när man är så trött..

Vilka kommer på torsdag till småfolk??

• Flock
    Greksmurfen skrev 2010-09-28 20:17:05 följande:
    vem e det som ska med?!?.. vi har en plats ledig men vi åker ju imorn em å sover iholbeak....
    Flock skrev 2010-09-28 20:11:09 följande:
    Hej hej!

Ja, jag kom helt av banan här efter mammas hastiga bortgång. Känner inte alls för att åka på salg men jag skulle tro att det känns bättre när jag väl får träffa alla mysiga tjejer i bilen..

Har idag växlat för den niciga valutan 1.25!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu ska jag bara försöka ta upp bankdosan och betala JsN oxå men allt känns så jobbigt, när man är så trött..

Vilka kommer på torsdag till småfolk??
    usch va jobbigt =( kramis......... jag kommer dit iaf=). ska bli trevligt å träffas... så få du sniffa lite melina...=)...

vart växlade du ??!?
    Tack.. Små och stora barn är gott för själen just nu.. Ska bli kul att se henne och dej!

Växlade på swedbank.
  • Flock
    JsN skrev 2010-09-28 20:12:45 följande:
    Förstår att det känns konstigt att bli hysterigt uppspelt över något så värdlsigt. Jättekul att du ska med!

Det går lika bra med kontanter i bilen!

Du har förresten mail!
    Adressen stämmer bra!
    Smultron: Du har en bra kompis som hittar allt... Drömmer
  • Flock
    Greksmurfen skrev 2010-09-28 20:44:21 följande:
    ahr dem växlingsavg? hur mkt.. hittar inte valutan på deras sida...

paxar en plats längst fram till er..=P ja du vet ju hur man drar sig frammåt i ledet hahaha (sen molo).. finns et ngn småfolksmannen här =P
    Smultronhjärta skrev 2010-09-28 20:33:16 följande:
    Det vet jag inte nu..men jag messar när vi närmar oss

Jag vet! Bästaste kompisen ever
    Vårt kontor tar 0 kr i avgift! Perfekt!
  • Flock

Hej!

Tack, för en otroligt givande, mysig underbar dag med er!!
    Är så glad för min shopping! Sitter här med en värkande kroppen men jag har så fina kläder på mig Brun frotteklänning  och fin, fina tights. Så förälskad i dessa kläder!! Verkar som frotteklänningarna är något mindre än de i bomull. Ska prova och tvätta o hoppas de i bomull krymper något.
    Vad tycker du om dina Smultron??
    Härligt att höra att du inte är sämre i dag JsN!!!

• Flock
    JsN skrev 2010-10-01 08:30:02 följande:
    Faktiskt inte sämre iaf. Det kulminerade kanske igår eftermiddag? *hoppas*

Jag medicinerade rätt hårt innan jag gick och la mig och har sovit stenhårt 8 timmar inatt.

Tusen tack för igår underbaringar! JAg hoppas verkligen att jag inte smittat er med min förkylning.

Det är väl ingen som i efterhand tycker att dubbleringen med IdaT var en dålig ide?
    Dubbleringen blev en lyckoträff!! Så glad för mina väskor, regnställ och pyjamaser!
  • Flock
    JsN skrev 2010-10-01 11:08:53 följande:
    Ja, du handlade väl nästan mer på IdaT än småfolk?

Hur är det med dig idag? JAg är förvånad att du sitter upp.
    Det blev lite mer på småfolk.. men mycket mer på Ida än jag trodde innan jag åkte..

Det är gräsligt men jag vet ju om det, så är jag bara mentalt förberedd så går det bra. Det är så mycket värre när det slår till och jag inte är förberedd på de helvetes timmar som följer... Lasse sa i morse  att det såg ut som jag hade söpit hårt i flera dygn i sträck och det är ju så jag känner mig oxå... Men jag kontrade med att då blev det ju billigt igår för jag hade alla kläder med mig hem.. Hade jag varit ute och festat hade jag inte fått någon valuta för de pengarna.. Men ens blev min salgresa väldigt billig

Tack, för du frågar. Du verkar vara så omtänksam!
Svar på tråden småfolk lagersalg