småfolk lagersalg
Första jag tänkte när jag vaknade var SALG
Underbart härligt!!
Vilken väg åker vi?? Ska jag ta brobizz??
Första jag tänkte när jag vaknade var SALG
Underbart härligt!!
Vilken väg åker vi?? Ska jag ta brobizz??
Någon som vill mäta eller fota hur stor skillnad det är mellan 3-4 år (98-104) och 5-6 år (110-116)
i småfolk?? Pliise..
Han har 3-4 år nu och han fyller 4 i oktober. Känns bara så STORT med 5-6 år men det är det kanske inte??

Undra om där kommer någon söt svensk/dansk och rotar i min säck denna gången med.. Haha, tappade hakan när hon fiskar fram den finaste tröjan som jag var så nöjd med
![]()

Hej hej!
Ja, jag kom helt av banan här efter mammas hastiga bortgång. Känner inte alls för att åka på salg men jag skulle tro att det känns bättre när jag väl får träffa alla mysiga tjejer i bilen..
Har idag växlat för den niciga valutan 1.25!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu ska jag bara försöka ta upp bankdosan och betala JsN oxå men allt känns så jobbigt, när man är så trött..
Vilka kommer på torsdag till småfolk??
Hej!
Tack, för en otroligt givande, mysig underbar dag med er!!
Är så glad för min shopping! Sitter här med en värkande kroppen men jag har så fina kläder på mig
Brun frotteklänning och fin, fina tights. Så förälskad i dessa kläder!! Verkar som frotteklänningarna är något mindre än de i bomull. Ska prova och tvätta o hoppas de i bomull krymper något.
Vad tycker du om dina Smultron??
Härligt att höra att du inte är sämre i dag JsN!!!