Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

småfolk lagersalg

1 och 1 är 3 skrev 2010-09-14 18:15:09 följande:
    Nej du, ibland är det tufft, men mellan varven ganska skönt.... Typ.. Idol, Ensam mamma söker å alla tjejfilmer som rullar på televisionen
    Men åh..allt det där "får" jag inte titta på för det tittar vi på tillsammans sen ju
    JsN skrev 2010-09-14 18:15:58 följande:
    Ensam hemma i veckan? Det är jag också. Därav det enkla konstaterandet till maken om resan...
    Nja ensam till torsdag kväll bara för att han var tvungen att åka till nått bajslabb i HollandDrömmer
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Smultronhjärta skrev 2010-09-14 18:38:24 följande:
    Men åh..allt det där "får" jag inte titta på för det tittar vi på tillsammans sen ju
    JsN skrev 2010-09-14 18:15:58 följande:
    Ensam hemma i veckan? Det är jag också. Därav det enkla konstaterandet till maken om resan...
    Nja ensam till torsdag kväll bara för att han var tvungen att åka till nått bajslabb i HollandDrömmer
    tillägger att jag inte är barnslig i mitt uttryck..Han är v e r k l i g e n på ett labb som har hand om bajs för att studera metodiken där
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    JsN skrev 2010-09-14 18:41:54 följande:
    Och jag är ju nörd nog att tycka det låter jättespännande!
    He he- jag är inte ett dugg förvånad
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    JsN skrev 2010-09-14 19:30:02 följande:
    JAg är helt övertygad om att vi är en ypperlig bil för att vara först i kön... Var går du på?
    Vi är en utmärkt ypperlig bil-det är du och jag till hbg
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    JsN skrev 2010-09-14 19:33:27 följande:
    Protesterar ljudligt. Även om bilen är skriven på maken så äger jag halva!
    *noterat*
    Det blir ändå lite lyxsalg över det hela
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Lilla Ego 07 skrev 2010-09-14 19:38:30 följande:
    Sitter o funderar vad som är en lämplig summa att skicka med mitt bud Hjärta

Hur mycket orkar du köpa till mig Smultron? Oskyldig
    Well..jag fixar en hel del..Detta iom att du ska ha ungefär detsamma som som jag samt att jag vet att du alltid säljer vidare om inte annat
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    JsN skrev 2010-09-14 20:28:26 följande:
    det enda jag minns är att det var jättesvårt att hitta dit!
    Men du..skylten var ju för stor..det var därför vi inte såg den
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Mini78 skrev 2010-09-14 21:30:01 följande:
    Hivar in frågan igen, måste man vara klubmedlem i Børn i byen-klubben för att få handla? Så var det förra året, och jag har inte förnyat mitt medlemskap.
    Nope inget BiB
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2010-09-14 21:53:45 följande:
    Vi har 98/104 på de vi har och de är helt ok. Tror jag stannar där. 110/116 är alldeles för stort. Kanske om man hittar någon gammal en så kanske det passar. För visst är de mindre då?
    Jag resonerar likadant..98/104 på de som används nu-större till växalådan..En sådan där som du inte har
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Ocikatten skrev 2010-09-14 21:55:53 följande:
    Kolla jämförelsen mellan storlekarna tidigare här i tråden!
    De såg dock nyare ut..nu vet man iofs inte vad man kan vänta sig men det är väl (tyvärr) nyare som gäller även på salgen nu..
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden småfolk lagersalg