• mamion

Vad gör du och din partner när ungarna somnat?

Vad gör ni när ni har nattat ungarna?

• Svar på tråden Vad gör du och din partner när ungarna somnat?
  • mammaNena

då pyser luften ur!
    sonen somnar dock vid 20-21 ungefär, men dottern är och har alltid varit vaken tills vi går och lägger oss..

• qzectb

Läser. Hänger tvätt. Jobbar. Tar en sväng på Internet som nu. Suckar lite över att hon alltid tycker att böcker är intressantare än jag. Om tvätten tar lång tid så smyger jag ner i sängen i släckt sovrum när tvätten är hängd och hon har släckt medan jag var i tvättstugan.

Ja, det sammanfattar väl en typisk kväll här.

• mamion

Vi sitter i varsin ände av rummet, vid varsin dator i ca 2-3 timmar innan klockan alltid är för mycket och vi inser att vi ska lägga oss. Vi pratar inget eller äter aldrig tillsammans... *suck*

• SofiaO
    mamion skrev 2010-09-13 22:47:20 följande:
    Då är det nog inte samma som vi gör i alla fall :S
    Oj... sorry..... Var inte meningen att trampa någon på tårna med mitt svar...   Sa bara som det var.....
    Jag kanske inte hörde riktigt hemma här...?

F´låt....
  • mamion
    SofiaO skrev 2010-09-13 22:50:21 följande:
    Oj... sorry..... Var inte meningen att trampa någon på tårna med mitt svar...   Sa bara som det var.....
    Jag kanske inte hörde riktigt hemma här...?

F´låt....
    Haha, klart du hör hemma här! Precis rätt ju! Lyllos ;)
  • SilverEmma

Ibland myser vi i soffan till en film. Ibland tar vi varsitt glas vin och spelar alfapet och pratar. Ibland går vi och lägger oss. Ikväll har vi suttit framför varsin dator och slösurfat. Ungarna somnar kl 21.

Fanny -09 & Elliot -10...våra älskade flickor!
  • mamion

Fler som vill svara? hur ser vardagen ut hos er en vanlig kväll när kidsen somnat?

• qzectb
    mamion skrev 2010-09-13 22:49:24 följande:
    Vi sitter i varsin ände av rummet, vid varsin dator i ca 2-3 timmar innan klockan alltid är för mycket och vi inser att vi ska lägga oss. Vi pratar inget eller äter aldrig tillsammans... *suck*
    Rätt likt oss alltså. Tyvärr. Nåja, nog pratar vi lite ibland (när hon tar näsan ur boken), men äter gör vi ju inte efter att barnen somnar, det är för sent.

Men ni som gör nåt roligare, det är bara att gratulera.
Svar på tråden Vad gör du och din partner när ungarna somnat?